תמונות ומידע נוסף על האייפון המוזל צצות ברשת – תרגיל שיווקי או הדבר האמיתי?

1040186-1024x682

בשבוע האחרון צצו ברשת מספר תמונות שהדגימו כיצד ייראה הכיסוי האחורי של מכשיר האייפון המוזל. התמונות הראו כיסוי פלסטיק, שלא נראה יוקרתי יתר על המידה, המופיע בשלל צבעים שספגו בהתאם תגובות השוללות את היותן תמונות המייצגות את העיצובים היוקרתיים שהורגלנו לראות על מכשירי האייפון לאורך השנים.

אמש (ש’) פורסם פוסט בבלוג של אתר techdy הסיני, המוכר טלפונים ומוצרים נלווים, שהציג תמונות תקריב כמו גם וידאו של כיסויו האחורי של האייפון המוזל בצבע לבן. עפ”י המידע המופיע באתר, האייפון המוזל יגיע עם מסך 4 אינץ’, בדומה לגודל המסך של האייפון 5 ועיצובו של המכשיר יהיה דומה לזה של האייפוד הראשון וייבנה מפוליקרבונט, כך שתחושת האחיזה במכשיר לא תהיה זולה כמו שנראתה עד כה בתמונות שהציגו רק מה שנראה היה כמו פלסטיק פשוט. בתחתית המכשיר, ניתן לזהות את מחבר ה-Lightning Port של אפל, כמו גם חור נוסף המיועד ככל הנראה למיקרופון. בתוך הכיסוי עצמו, ניתן למצוא מקומות למצלמה ופלאש.

מעט קשה להאמין

את הפוסט כתב הבעלים של אתר M.I.C Gadget הסיני, כריס צ’אנג, שידוע בפרסום כל פריט מידע על טכנולוגיה המגיעה מסין, אולם מבט מהיר לרשימת בעלי האתר מציגים את אותו אדם גם כבעל אתר המכר techdy, לצד אחרים המגיעים מאתרי מכר סיניים המוכרים מוצרים נלווים לאייפון, כמו גם אחרים המציגים עצמם כמנהלי מפעלים לייצור טלפונים בסין.

אם לא די במערבותו של צ’אנג כשותף באתר techdy כדי לגרום לנו לפקפק באמינותן של התמונות, הרי שהמוצר המופיע בסוף הכתבה על כיסויו האחורי של מכשיר האייפון המוזל כנראה יעשה את העבודה. לאחר שראו את כיסוי האייפון, החליטו ב-techdy לייצר טלפון משלהם, המתבסס לטענתם על עיצובו של האייפון המוזל ויימכר באתר החברה החל מסוף חודש יולי במחיר 199$. הטלפון יהיה מבוסס אנדרואיד ויכיל מפרט הכולל את מעבד ה-Snapdragon 600 של קוואלקום.

1-3bear-1024x682

השאלה הנשאלת היא האם בכלל הגיע לידי האתר הסיני כיסויו האחורי של האייפון המוזל והוא זה שמוצג לנו בתמונות, או שמא החליטו באתר לנצל את המומנטום ולנסות למכור טלפונים פרי יצירתם תוך כדי שימוש בשם של אפל ככלי עזר שיווקי.

(מקור – Techdy)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים