מיקרוסופט חותכת את מחירי טאבלט ה-Surface RT

surface-rt-discount

ענקית התוכנה מיקרוסופט החלה למכור את טאבלט ה-Surface RT בגרסת ה-32GB במחיר הנמוך ב-150$ ממחירו המקורי. את הפחתת המחירים מאפשרת מיקרוסופט נכון לעכשיו רק דרך חנות ה-Microsoft Store של החברה, והטאבלט זמין כעת לרכישה עבור 349$ בלבד, במקום 499$ כפי שהיה עד כה.

טאבלט ה-Surface RT הושק ע”י מיקרוסופט לקראת סוף חודש אוקטובר 2012 ומפרטו כולל מסך 10.6 אינץ’ ברזולוציית 1366×768 עם טכנולוגיית ה-ClearType, מעבד Tegra 3 בתדר שעון 1.5GHz, זכרון RAM בנפח 2GB, מצלמה קדמית ואחורית באיכות צילום 720p, כניסת USB, חריץ הרבה MicroSDXC, יציאת HDMI, חיי סוללה של עד 8 שעות והוא מריץ את מערכת ההפעלה Windows RT.

מתכוננת לבאות

הפחתת המחירים של טאבלט ה-Surface RT של מיקרוסופט מגיעה בתזמון מעניין – כשלושה ימים לפני פרסום דוחותיה הכספיים של החברה, דבר הגורם לנו לחשוב כי לא הכל ורוד בממלכת ה-Surface וכי החברה מנסה להקדים תרופה למכה ולהציג פתרון אפשרי למכירות פחות ממרשימות שעתידה החברה להציג בדוחותיה ביום חמישי הקרוב. בעוד מיקרוסופט לא דיווחה באופן רשמי על מכירות טאבלט ה-Surface, נתונים משוערים שפורסמו ע”י אתר בלומברג בחודש מרץ הציגו מכירות של כ-1.5 מיליון מכשירי Surface, מתוכם כ-400 אלף היו מסדרת ה-Surface Pro שהושק רק בתחילת 2013, והשאר (מעל למיליון) שוייכו ל-Surface RT.

צפו בהצצה הראשונה בוידאו לטאבלט ה-Surface

ההנחה של מיקרוסופט לטאבלט ה-Surface RT נוגעת לכל הסדרה, ולפיכך ניתן יהיה לרכוש כעת את הטאבלט בגרסת ה-64GB בתמורה ל-449$ במקום 599$ ובמידה ותרצו להוסיף גם את מקלדת ה-Touch Cover הנצמדת לטאבלט, תוכלו להוסיף עוד 99$ במעמד הקניה. בעוד הטאבלט ניתן לרכישה ישירה מחנות ה-Microsoft Store, הטאבלט אינו זמין למשלוח ישירות לישראל.

(מקור – Microsoft Store)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים