עושה עליה: Nokia Lumia 520 – סמארטפון WP8 לשוק הנמוך (מאוד)

Nokia-Lumia-520-6לזכות נוקיה יאמר כי היא לוקחת את השוק הנמוך ברצינות לא פחות מהשוק הגבוה. הוכחה לכך היא מסיבת העיתונאים בתערוכת המובייל החשובה בעולם, MWC 2013, שם חשפה רק מכשירים לשוק הבינוני-נמוך בינהם ה-Nokia Lumia 520 המריץ את מערכת ההפעלה Windows Phone 8 ואמור להיות סמארטפון בעל מחיר אטרקטיבי ביותר. כעת ה-Lumia 520 עושה עליה לישראל ובימים הקרובים יהיה זמין לרכישה.

ה-Nokia Lumia 520 מצויד במסך IPS LCD בגודל 4 אינץ’ ברזולוציית WVGA, מעבד Snapdragon כפול-ליבה בתדר שעון 1GHz, זיכרון פנימי 512MB RAM, מצלמה 5 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה 8GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD עד לנפח של 64GB וסוללת 1430mAh. גב המכשיר הוא פאנל נשלף שניתן להחליפו במגוון צבעים וכמובן גם את הסוללה אם תרצו. נוקיה הכניסה למכשיר גם כמה יכולות ממכשירי היקרים יותר כמו: Cinemagraph להנפשת תמונות סטילס, Smart Shoot המאפשרת ליצור תמונה קבוצתית אחת מתוך מספר צילומים שונים של הבעות פנים ואפילו המסך תומך במגע גם עם כפפות.

אנחנו בדקנו את ה-Nokia Lumia 520 בזריזות ב-MWC 2013 (וידאו למטה) וגם הפעם מאוד אהבנו את ביצועי Windows Phone 8 על מכשיר שנחשב חלק. זו קטגוריה בה אנו מרגישים כי WP8 באמת מצטיינת ונותנת תמורה מעולה למחיר. בישראל מחירו של ה-Nokia Lumia 520 יהיה 1,299 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים