לא יכולות להתאפק: LG וקוואלקום חושפות פרטים רשמיים לגבי ה-G2 טרם ההכרזה

LG-G2-Black-Back

אתמול בלילה (ו’) אישרה יצרנית השבבים קוואלקום כי מכשיר הסמארטפון החדש שעתידה חברת LG להציג ביום רביעי הקרוב, ה-7 לאוגוסט, במהלך אירוע מיוחד לעיתונאים שייערך בעיר ניו-יורק, ירוץ על-גבי פלטפורמת ה-Snapdragon 800 של החברה. את ההודעה צייצה קוואלקום באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי שלה לקו מוצרי ה-Snapdragon וזוהי תמצית ההודעה:

 ב-7.8, היו הראשונים בעולם לראות את מכשיר ה-LG G2 החדש מבוסס Snapdragon 800.

LG-G2-Snapdragon800-Tweet

בנוסף לאישור שהוציאה קוואלקום לגבי ערכת השבבים שתריץ את מכשיר ה-LG G2, חשפה חברת LG עצמה תמונה די מרשיעה (המופיעה למעלה) של גב המכשיר, באמצעותה אישרה את ההדלפות השונות שסיפרו כי בגב המכשיר החדש ימוקמו כפתור ההדלקה\כיבוי של המכשיר בנוסף לשני כפתורים השולטים באפשרויות הגברת והנמכת עוצמת השמע במכשיר ומשמשים גם את אפליקציית המצלמה ככפתורי צילום פיזיים.

נראה כי בחברת LG מעוניינים יותר ביצירת באזז סביב השקת המכשיר ההולכת וקרבה מאשר בדאגה כי פרטים אלו ואחרים הנוגעים למכשיר ייחשפו טרם הוכרז באופן רשמי. תמונת גבו של מכשיר ה-LG G2 המציג את הכפתורים מופיעה בסוף סרטון הוידאו האחרון שפירסמה החברה בחשבון היוטיוב הרשמי שלה, והרי הוא לפניכם:

הצטרפו אלינו ביום רביעי הקרוב, ה-7 לאוגוסט, החל מהשעה 6 בערב, אז נעביר לכם בשידור חי את כל הפרטים בנוגע למכשיר ה-LG G2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים