RIM רכשה את TAT; ממשק הבלאקברי ירוויח, אך האם שאר העולם יפסיד?

בהנחה שיש עדיין כמה קוראים פה ושם שלא יודעים מי הם TAT, נציג אותם בקצרה: The Astonishing Tribe היא חברה שוודית, המתמחה בפיתוח ממשקים גרפיים למכשירים שונים. היא ידועה בעיקר בזכות ממשק האנדרואיד שעזרה לגוגל לשפר, ובשכות כמה (וכמה) ממשקים חלופיים לאותה מערכת שבנתה מאז, המכילים אלמנטים של סביבה תלת-ממדית. כמו כן, לטענתה כ-15 אחוז מכלל הטלפונים הסלולריים הקיימים וכ-20% ממכשירי המגע מבוססים על פיתוחים שלה.

אם כן, תבינו וודאי מדוע הוכינו בתדהמה כאשר RIM הקנדית, יצרנית ה-BlackBerry, הכריזה לפני מספר שעות כי רכשה את TAT בסכום לא ידוע. עד היום, שמחה TAT לבנות ממשקים עבור כל מי ששילם לה עליהם, ואף למכור ממשקים מוכנים שכבר בנתה בעבר. לכן, לא ברור מדוע רכשה RIM את צוות העיצוב השוודי המבוקש, אם כל מה שביקשה הוא “להביא את כישרונם לפלטפורמות הבלאקברי החדשות [לטאבלטים וסמארטפונים]” – אלא אם כן היא דורשת מהחבר’ה להפסיק לעצב ממשקים עבור אחרים. אך בינתיים מסרבים הקנדים להגיב לשאלות בעניין זה, כך שבינתיים ניאלץ לצפות בנשימה עצורה ביצירות האחרונות של החברה, בתקווה שהן לא יוגבלו מעתה למערכת הפעלה אחת בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים