תמונה מודלפת מציגה את מכשירי ה-iPhone 5C מתכוננים במפעל

pegatron-iphone-5cסמארטפון ה-iPhone 5C שצפוי להיות הדגם המוזל של מכשיר הסלולר הפופולרי מבית אפל, נמצא בכותרות בהדלפות שונות באופן כמעט יומיומי בחודשים האחרונים. כמו תמיד אצל אפל, עד ההכרזה עצמה, גם ההדלפות האמינות ביותר מותירות אותנו ספקנים, אבל התמונה החדשה שמגיעה כעת מקשה מאוד שלא להאמין שה-iPhone 5C נמצא ממש מעבר לפינה ויוכרז באירוע החברה שאמור להיערך ב-10 בספטמבר. מקורה של התמונה (לפי ההשערות) הוא מפעל “פגטרון” בסין המרכיב את מכשירי האייפון 5C.

את התמונה הדליפה עובדת לשעבר במפעל שפרסמה אותה בעמוד ה-Weibo האישי שלה. העובדת גם עקצה על הדרך את אפל כאשר כתבה לצד התמונה: “האייפון המוזל iPhone 5C יושק בסין בספטמבר. נכון שהוא דומה ל-Xiaomi Phone 2?”. האמת היא שבהחלט יש משהו בדבריה והאייפון 5C אכן דומה מאוד לסמארטפון הדגל של Xiaomi לשנת 2012, שלהזכירכם נמכר בכ-$310 והיה אחת הסיבות העיקריות להצלחה של היצרנית הסינית לעקוף את אפל בשוק המקומי (כשהיא ניצבת במקום השישי עם 5% מהשוק הסיני ואפל במקום השביעי). שוק הסלולר הסיני בעל פוטנציאל עצום והא גדל בקצב אדיר, כך שלא מפליא כי אפל משיקה מכשיר המיועד בעיקר אליו.

התמונה עצמה מציגה כמות נאה מאוד של מכשירי iPhone 5C, כנראה במפעל הייצור, באמצע תהליך בדיקות לקראת ההשקה הקרבה. לפי ימים אחדים פרסמנו תמונות ווידאו של מכשיר ה-iPhone5C (לכאורה), כך שאנחנו כבר מאמינים די גדולים שנראה אותו באירוע אפל הבא.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים