מיקרוסופט שולחת הזמנות לאירוע השקת ה-Surface 2 ב-23 בספטמבר

Microsoft-Surface-2-inviteמיקרוסופט החלה לשלוח לעיתונאים הזמנות לכבוד אירוע מיוחד שיתקיים ב-23 בספטמבר בעיר ניו-יורק, בו עתידה החברה להציג את טאבלט ה-Surface 2 במספר דגמים חדשים מבוססי מערכת ההפעלה Windows 8. לפי השמועות מיקרוסופט תחשוף דגמי Surface 2 בכמה תצורות, כאשר הסבירות הגבוהה ביותר היא שנראה שני מכשירים בגודל 10 אינץ’ – Surface Pro 2 ו-Surface 2 (שאמור להתבסס על Windows RT) וסבירות מסוימת שיוצג גם Surface 2 בגודל 7 אינץ’. ההזמה לא משאירה הרבה מקום לספק – ניתן לראות בבירור את טאבלט ה-Surface הנוכחי, מה שמעיד אולי על שינוי קל בעיצוב, אם בכלל.

אתר The Verge מוסיף פרטים ממקורותיו על ההכרזה הקרובה של דגמי ה-Surface 2 ומספר כי החברה אכן תשמור על עיצוב דומה, אמנם הרגלית תתמוך כעת בשני מצבים. בנוסף מספרים כי החברה תחשוף את ה-Surface 2 ו-Surface Pro 2 בגדלי 10 אינץ’ בלבד, בלא דגם Surface Mini כפי שסברו שמועות רבות בחודשים האחרונים. בנוסף לטאבלטים, באירוע נראה אביזרים נלווים חדשים, אחד מהם צפוי להיות מקלדת עם סוללה המתחברת לטאבלט. מפרטו של ה-Surface Pro 2 צפוי להיות בעל מעבד Intel מסדרת Haswell החדשה וזיכרון פנימי של עד 8GB RAM.

חדי העין ודאי כבר שמו לב שמיקרוסופט מוותרת על מיתוג הטאבלט כ-Surface RT (לפי השמועות), כך שהמשכו יקבל את השם Surface 2, זאת כנראה עקב כשלונו של דגם ה-RT. הבעיה שעולה היא שמשתמשים הרוכשים את טאבלט ה-Surface 2 לא ידעו בבירור שהם מקבלים דגם עם מערכת ההפעלה Windows RT ומסירת המידע תהיה תלויה במוכר ההגון שמאחורי הדלפק. דגם ה-Surface 2 יריץ את מערכת ההפעלה Windows RT 8.1 שעדיין תומכת רק באפליקציות Windows 8 בלבד. מפרטו יצוייד בפלטפורמת ה-Tegra 4 מבית NVIDIA עם מסך ברזולוציית 1080P.

האירוע של מיקרוסופט ייערך כשבועיים בלבד אחרי זה של אפל להשקת האייפונים החדשים, בו ייתכן וייחשפו גם אייפדים. אנחנו לרוב נוהגים לומר שיש יתרון בהשקת מוצרים אחרי אפל, בכדי להצטרף לבאזז כ”מתחרה”. אולם, אם אפל אכן תשיק את האייפדים החדשים באירוע הקרוב, למיקרוסופט יהיה קשה מאוד לחדור לשוק עם ה-Surface 2.

surface_invite-full


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים