גאדג’טי ביטס[111]: כל מה שאולי פספסתם במהלך השבוע החולף

gadgety-bits

כמידי שבוע אנחנו מרכזים לכם את הידיעות החמות והמעניינות שהפכו לכותרות החמות בעולם הטכנולוגיה. השבוע עסק בעיקר בתחום הטאבלטים כאשר אפל החלה לשווק את מכשיר ה-iPad Mini החדש עם מסך הרטינה והמפרט המרשים, ולצידו ענקית השבבים Nvidia גם היא השיקה את טאבלט ה-Tegra Note 7. בשוק המקומי הצליחו הטאבלטים לעלות לכותרות וזאת בעקבות ההשקה בישראל של מכשיר ה-G Pad 8.3 במחיר של 1,699 ש”ח.

גם בקטגורית הסמארטפונים היו לנו שבוע פורה במיוחד וכלל כמה מכשירים מסקרנים למדי. נתחיל עם ההכרזה על מכשיר ה-Moto G מבית מטורולה שהצליח ליצור הדים רבים בעקבות תג המחיר הנמוך שלו. לצדו, נודענו כי מכשיר ה-Yota Phone בעל קונספט ייחודי של מסך כפול יושק עוד בשנה הנוכחית. לקינוח הצגנו לכם את ההתרשמות שלנו ממכשיר ה-Huawei Ascend G510 שקפץ אלינו לסקירה ובעצם מהווה את הסנונית הראשונה של מכשיר Huawei בישראל.

גם בתחום התוכנה השבוע הוצגה התקדמות לא קטנה שבעיקר יוחסה לענקית החיפוש גוגל. תחילה דווחנו כי מכשירי נקסוס נוספים קיבלו את גרסת אנדרואיד 4.4 ובנוסף לכך גוגל שחררה עדכון משמעותי ל-Google Now ואף השיקה לאנצ’ר חדש שיוכל להעניק את חווית אנדרואיד הנקייה לכולם.

לצד כל החדשות המרעישות היו כמה נושאים מעניינים לא פחות שלא הגיעו לכותרות הראשיות, אך להן עדין חשיבות רבה. כמידי שבוע נציג לכם את כל החדשות האלו ונפרט עליהן מעט וזאת על מנת שתהיו מעודכנים תמיד בכל מה חדש בזירת הטכנולוגיה והגדאגדטים. אנחנו כמובן כמו תמיד מזמינים אתכם לשלוח לנו כתבות או מידע חשוב שלא פורסם ולפי דעתכם חשוב שיופיע גם הוא במהדורה הבאה של גאדג’טי ביטס.

1  מנגינה חדשה – Google Music נוחתת באייפון

Google-Music-iPhone

לאחר ציפיה ארוכה למדי השיקה אתמול (ו’) גוגל את אפליקציית Google Music למכשירי האייפון. דרך האפליקציה ניתן יהיה להתחבר גם לשירות הזרמת המוסיקה All Access של החברה (לתושבי ארה”ב) בתמורה למנוי של 9.99$, אולם החברה מאפשרת הרשמה ל-30 ימי התנסות.

עיצוב האפליקציה דומה לזה שבנתה גוגל למכשירי האנדרואיד, על כן לא מובן מדוע לקח לחברה כל-כך הרבה זמן להציגה גם עבור מכשירי האייפון. בעלי האייפד יתאכזבו לגלות כי האפליקציה, בעוד תעבוד על הטאבלט, לא הותאמה לגודל המסך.

להורדת האפליקציה – לחצו כאן

2 שוברת שיאים – מכשיר Xiaomi MI3 נחטף במהירות

בתקופה האחרונה הורגלנו לכך כי היצרנית Xiaomi המשיכה לעורר עניין רב בעקבות מכירות של מאות אלפי מכשירים תוך דקות בודדות. כעת נודע לנו כי לרשימה הזאת מצטרף גם מכשיר הדגל, ה-Xiaomi MI3 שעל פי הדיווחים נמכרו 220 אלף יחידות של המכשיר וזאת ב-2 דקות בלבד. (מקור – gsmarena)

3 השם הוא: בונד, נוקיה בונד – שמות קוד למכשירי נוקיה לא ידועים

ציוץ מסתורי מפיו של המדליף הנודע evleaks חשף השבוע מספר שמות קוד מיוחדים ומסתוריים למדי של מכשירי נוקיה עתידיים. בין הרשימה ניתן למצוא את השמות Goldfinger ו-Moneypenney המוכרים לנו מסרטי ג’יימס בונד. שמות נוספים שהודלפו הם: Normandy, Phantom ו-Spinel, כאשר השם האחרון הוא כינוי למינרל המשלב בין מגנזיום ואלומיניום (רמז כלשהו לבאות?).

image21

4 שני שעונים לשני המינים – אפל תציג שני שעונים המותאים כל אחד לגברים או נשים

בהמשך לסאגת השמועות האין-סופית אודות שעון חכם פרי פיתוחה של אפל, אנחנו נחשפים כעת לשמועה נוספת הטוענת כי אפל תשווק לא פחות מאשר שני שעונים חכמים בעלי מסך בגדלים 1.3 אינץ’ ו-1.7 אינץ’ כאשר הסיבה להבדל בגדלים הוא ההבדל במבני היד של גברים ונשים. אפל כבר פיתחה בעבר מוצרים במחשבה על גברים ונשים בנפרד, כך שהשמועה בהחלט תיתכן כנכונה. (מקור – 9to5mac)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים