איך Xiaomi מכרה 150,000 סמארטפונים ב-10 דקות?

Xiaomi-MiPhone3-623x249היצרנית הסינית Xiaomi מסומנת כאחת הכוחות העולים בשוק המובייל, בזכות רצף השקות מוצלחות מאוד והצטרפותו של הוגו בארה, לשעבר מנהל המוצר של אנדרואיד בגוגל, ומינויו לאחראי על קידום החברה לקראת פריצה במערב. Xiaomi יצאה לאחרונה בקמפיין מכירה מעניין מאוד לסמארטפון הדגל שלה Mi-3 דרך אפליקציית הצ’אט WeChat (שמאוד פופולרית בסין). הקמפיין דרך אפליקציית המסרים המידיים הצליח לספק תוצאות מרשימות מאוד ותוך 9 דקות ו-55 שניות הצליחה למכור 150,000 יחידות של ה-Mi-3.

לאפליקציית WeChat כ-272 מיליון משתמשים ועדיין מדובר בתוצאות מעולות בעיקר בגלל שלא נהוג לעשות שימוש שכזה בשירותים דומים. מכירה של כל מוצר דרך פלטפורמת מכירות מקוונת בכמויות כה גדולות בזמן כה קצר היא מרשימה, במיוחד כאשר היא נעשת ישירות ללקוחות ללא משווק באמצע. שיאים מסוג זה לא זרים ל-Xiaomi שמוכיחה פעם אחרי פעם את רמת הפופולריות שלה בסין ורק בחודש שעבר הכריזה על מכירתם של 100,000 מכשירי Mi-3 תוך 86 שניות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים