מסתמן: אסוס תשווק את ה-PadFone Mini גם בישראל

asus-padfone-mini

במשפט קצר וברור למדי שפירסמה אסוס ישראל בעמוד הפייסבוק שלה, הכריזה כי ה-PadFone Mini שהוכרז רק בשבוע שעבר בטייוואן ישווק גם בישראל. “לפעמים כן צריך להאמין לשמועות. ה-PadFone Mini בדרכו לארץ!”, נכתב בעמוד הפייסבוק של אסוס ישראל, אולם פרטים נוספים בדבר תאריך יעד להשקתו או תג המחיר הצפוי לא פורסמו בשלב זה.

ה-PadFone Mini הינו המכשיר הרביעי בסדרת ה-PadFone של החברה, וממשיך עם הקונספט המוכר המשלב את סמארטפון אותו ניתן “להשתיל” בגופו של טאבלט, אז ישמש המכשיר כיחידת העיבוד המרכזית של מכשיר הטאבלט.

מפרטו של ה-Asus PadFone Mini כולל מסך IPS בגודל 4.3 אינץ’ ברזולוציה של 540×960 וצפיפות של 256 פיקסלים לאינץ’, מעבד מרובע-ליבה בתדר 1.4Ghz מבוסס פלטפורמת ה-Snapdragon 400, זיכרון פנימי 1GB RAM, מצלמה אחורית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה 16GB, חריץ הרחבה MicroSD, בלוטות’ 4.0, GPS ו-GLONASS, תמיכה בסים-כפול וסוללת 1,500mAh.

מפרטו של הטאבלט כולל מסך 7 אינץ’ ברזולוציה של 800×1280 פיקסלים וסוללת 2,200mAh. משקלו של הטאבלט 310 גרם לבדו, וכאשר מחובר אליו הסמארטפון הם מגיעים יחדיו למשקל כולל של 415 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים