מפרט חלקי של מכשיר ה-Asus Padfone X נחשף דרך מבחני ביצועים

ASUS_PadFone2_3

לאחר הכרזתה של אסוס על ה-Padfone Mini בשבוע שעבר, מסתמן כעת כי החברה עתידה להכריז בזמן הקרוב גם על ממשיך דרכו של ה-Padfone 2 אותו הציגה אסוס לראשונה באוקטובר 2012. מנתונים שהתפרסמו באתר של אפליקציית הבנצ’מרק AnTuTu ניתן ללמוד מה יהיה מפרטו של דגם ה-Asus Padfone X שאולי ויוצג כבר בתחילת החודש הבא באירוע של אסוס שיתקיים ב-6 בינואר במהלך CES 2014 בלאס-וגאס או מאוחר יותר בחודש פברואר במהלך תערוכת המובייל MWC 2014 בברצלונה.

עפ”י הנתונים שנמדדו ב-AnTuTu מציג הסמארטפון החדש המתויג כ-Asus Padfone X ביצועים מרשימים למדי, אותם ניתן לייחס לפלטפורמת ה-Snapdragon 800 של חברת קוואלקום המגיעה עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.3GHz והמעבד הגרפי Adreno 330. זיכרון ה-RAM של המכשיר יעמוד כפי הנראה על 2GB, כאשר תצוגת המסך תתמוך ברזולוציה של 1200×1920 פיקסלים.

Asus-Padfone-X-AnTuTu

בצד המצלמה מראות הבדיקות של AnTuTu מצלמה אחורית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, נתון אשר ככל הנראה לא ייתכן לאור הימצאה של מצלמת 13 מגה-פיקסל בדגם ה-Padfone 2 מהשנה שעברה. מערכת ההפעלה המצויינת בבדיקה הינה הגרסה האחרונה של אנדרואיד, היא KitKat 4.4.

באשר לטאבלט שילווה את ה-Padfone X אין הרבה מה לתהות, זה כנראה יציע את אותה תצוגת Full HD שיספק הסמארטפון שישמש כמרכז העצבים (או המוח) של המכשיר המשולב ויגיע בתצורת מסך של כ-10 אינץ’.

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים