שמועות נוספות אודות אייפד 2, ואייפד מיני שנמצא בטאיוואן

על פי שמועות חדשות המגיעות מאתר טכנלוגיה יפני בשם Mac Otakara, נראה שיש סיכוי כי האייפד 2 יגיע עם כמה חידושים בעיצוב וברמקולים. לפי השמועה, טאבלט הדור השני של אפל יקבל גב שטוח יותר מזה המעוגל של הדור הראשון, וגם מסגרת דקה יותר בכ-3 מילימטרים, שתקנה לו מראה מרשים יותר מזה של קודמו. שינויים אלה, על פי הדיווח, אמורים להביא את גודל המכשיר ל-239×168 מ”מ, לעומת האייפד הנוכחי, שמידותיו עומדות על כ-242.8×189.7 מ”מ. בנוסף, מדווח האתר היפני על רמקולים גדולים יותר וכמובן גם חזקים יותר למכשיר החדש, שישפיעו גם על העיצוב החיצוני שלו, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה.

במקביל לשמועות אלה, פרסם לאחרונה הבלוג הסיני המוכר Sina תמונה של נהג מירוצים ושחקן טאיוואני מפורסם מאוד ברחבי אסיה, ג’ימי לין, מחזיק בידו השמאלית את האייפד האישי שלו, ובידו הימנית מכשיר שנראה בדיוק כמו האייפד הנוכחי, רק קטן יותר, ועליו רצה מערכת שנראת בדיוק כמו iOS, אם לא ה-iOS המקורית בעצמה.

תמונה זו מעלה חשדות נוספות לגביי האייפד מיני, שכן חרושת השמועות עליו פחתה לאחרונה, לאחר שמנכל אפל סטיב ג’ובס בכבודו ובעצמו שלל את האפשרות למכשיר אייפד בעל מסך קטן יותר, כאשר הסביר שמסך בגודל כזה לא יאפשר “לבטא” את התוכנה בצורה מספקת. בנוסף, ייתכן מאוד כי מדובר בעוד אחד מכל-כך הרבה חיקויים וזיופים מוצלחים שמסתובבים להם מאז ומתמיד ברחבי סין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים