רציתם Xbox One בזול? זה לא יקרה כל-כך מהר

Xbox-One-White

חרושת שמועות גדולה הנוגעת לקונסולת המשחקים Xbox One הגיעה לרשת האינטרנט במהלך סוף השבוע האחרון כאשר משתמש מסתורי בפורום המשחקים NeoGaf חשף מידע לגבי מספר כותרי משחקים גדולים העתידים להגיע לקונסולת ה-Xbox במהלך השנים 2014 ו-2015. לצד חשיפות אלו, הגיעו שמועות הנוגעות לאפשרות כי מיקרוסופט תציג במהלך 2014 גרסה קלה לקונסולת המשחקים החדשה, אולם נציגי החברה כבר הספיקו לספק הכחשות עמומות בנושא.

Xbox One בזול – האמנם?

כידוע, קונסולת המשחקים האחרונה שהשיקה מיקרוסופט, ה-Xbox One, נמכרת במחיר גבוה אל מול מתחרתה הגדולה, הפלייסטיישן 4. הסיבה נעוצה בעיקר בשל התוספת היקרה של חיישן התנועה קינקט המצורף לחבילה ועמו נמכרת זו תמורת 499$.

עפ”י השמועה המגיעה מאתר VG247, מיקרוסופט עתידה להשיק גרסה חדשה ל-Xbox One לפני תום השנה, זו תוצג במחיר נמוך מזה של הקונסולה הנוכחית. לטענת מקורותיו של האתר, רצונה של מיקרוסופט הוא להציג מחיר תחרותי יותר לקונסולה המתחרה, הפלייסטיישן 4, הנמכרת תמורת 399$ בלבד.

המקורות להדלפה טוענים כי את המחיר הנמוך יכול ותשיג מיקרוסופט על-ידי נטישת השימוש בכונן הדיסקים במכשיר ומעבר לרכישת משחקים ותוכן דרך חשבון ה-Xbox Live בלבד. אף שבמיקרוסופט לא שיחררו ידיעה רשמית המכחישה את הנושא, מיהר מנהל במחלקת המכשירים של החברה, ארון גרינברג, לענות לשאלות שהוצפו בנושא דרך חשבון הטוויטר שלו ובתגובה לשאלה: “האם השמועה הנוגעת ל-Xbox One במחיר 399$ נכונה?” ענה גרינברג את הדברים הבאים:

“לא, אתה לא יכול להאמין לכל דבר שאתה קורא באינטרנט”.

צודק גרינברג בהצהרתו הכללית, אך זו עמומה משהו, בעיקר כאשר מדובר בנושא כה מהותי כמו הדלפת תכניותיה לעתיד של אחת החברות המובילות את שוק הקונסולות העולמי. על כן, נבחר להמתין בשלב זה להצהרה רשמית יותר מטעם מיקרוסופט בנושא – עד אז, נבחר להאמין.

(מקור – vg247)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים