גוגל חושפת ערכה לשיחות ועידה מבוססת מחשב Chromebox עבור $999

lifestyle_chromemeeting_wireless_CBaddגוגל מזהה פוטנציאל חדש למערכת ההפעלה Chrome OS שלה בתחום העסקי וחושפת את ערכת שיחות הועידה למשרד הנקראת “Chromebox for Meetings”. מדובר בחבילה של רכיבי חומרה שבמרכזם מחשב Chromebox מבית ASUS עם מעבד Core i7 של אינטל ואינטגרציה משופרת עם שירות ה-Hangouts. יחד עם המחשב כוללת הערכה מצלמת רשת של לוג’יטק, מיקרופון של Jabra ושלט שנראה כמו חיקוי של Boxee עם מקלדת בגב.

גוגל מבטיחה שרוכשי הערכה יהיו מוכנים לביצוע שיחות ועידה תוך כמה דקות מרגע פתיחת הקופסא. גוגל גם משדרגת במעט את חווית שיחת הועידה הבסיסית של Hangouts עם סימון ברור של הדובר הנוכחי, התראה על פגישות קרובות של הדוברים וממשק נוח לארגון ויצירת שיחות ועידה.

השנה הראשונה של השימוש תהיה ללא עלות, אולם גוגל מתכננת לדרוש תשלום שנתי של $250 לערכה, לשימוש ולתמיכה. נכון שלעסקים הסכומים פחות משמעותיים מהלקוחות הפרטיים והנוחות כנראה תקרוץ ללא מעט, אבל הקונספט פגום מהרבה בחינות. רק נדגיש שבמחשב שהמשימה העיקרית שלו היא להריץ את Hangouts גוגל בחרה להשתמש במעבד Core i7 יקר.

לחברת גוגל היסטוריה של מכשירים שנראה כי הסיבה היחידה להשקתם נובעת מרצון לניסוי וטעיה, בינהם: Nexus Q – סטרימר שלא זכה להצלחה גדולה וה-Chromebook Pixel – מחשב נייד יפה, אך יקר למדי. האם “Chromebox for Meetings” היא התוספת החדשה לרשימה? נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים