הוכרז: BLU Life Pure XL – פאבלט 5.5 אינץ’ ותג מחיר נוח של 349$

Blu-Life-Pure-XLחברת BLU האמריקנית חשפה בסוף השבוע את Life Pure XL, הסמארטפון החזק ביותר מתוצרתה שבדומה לחבריו לקטלוג, מוצע במחיר נוח לכל דורש. מדובר במכשיר בעל מסך 5.5 אינץ’ המהווה שדרוג לדגם ה-Life Pure שהוצג בסוף השנה שעברה ומבוסס למעשה על דגם ה-Elife E7 של היצרנית ההודית Gionee.

בחזית ישנו מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p אשר יוצרת צפיפות של 401 פיקסלים לאינץ’ בודד. בליבו של המכשיר ערכת השבבים Snapdragon 800 של קוואלקום עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.2GHz וזכרון RAM בנפח 3GB. עוד כולל המפרט רכיב אחסון פלאש בנפח 32GB וסוללה (לא נשלפת) בקיבולת מעט מאכזבת של 2500mAh.

זוג המצלמות במכשיר מפתיע לטובה, על הנייר בכל אופן. המצלמה הראשית מצויידת בחיישן 1/2.3 אינץ’ המפיק תמונות ברזולוציית 16 מגה-פיקסל. המצלמה הקדמית מציעה רזולוציית צילום גבוהה של 8 מגה-פיקסל, ולראשונה במצלמה קדמית במכשיר סמארטפון – גם פונקציית מיקוד אוטומטי (AutoFocus).

למכשיר ישנה גרסה מוזלת, זו נבדלת בשני פרמטרים: נפח האחסון יהיה 16GB בלבד וזכרון ה-RAM בנפח 2GB. שתי הגרסאות מגיעות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2.2 עליה מולבש ממשק משתמש מותאם שפיתחה BLU בעצמה. לדברי החברה, תוך זמן קצר ניתן יהיה זמין בעבור המכשיר עדכון לגרסה KitKat 4.4 של אנדרואיד.

גרסת ה-32GB זמינה לרכישה דרך אמזון בעבור 399 דולרים, כאשר גרסת ה-16GB תהיה זמינה החל מחודש יוני ובמחיר 349 דולרים.

(מקור – GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים