עושה סדר: Acompli תרכז עבורכם את שירותי היומן והמייל במקום אחד

acompli-mail-calendar-iphone

עבור משתמשים רבים, תיבת הדואר האלקטרוני משחקת תפקיד חשוב בשגרה היום-יומית מאחר והיא מרכזת התכתוביות חשובות הן מהחיים הפרטיים והן מהחיים המקצועיים. לכן, אין זה פלא כי לאחרונה אנו עדים לגל אפליקציות דוא”ל שמתחרות על ליבו של המשתמש תוך שהן מציעות דרכים מגוונות לטיפול בכמות המיילים הגדולה. לצד כל האפליקציות הללו, הושקה לפני כשבועיים אפליקציית Acompli שמאיימת לטרוף את הקלפים.

Acompli היא אפליקציה המאפשרת לרכז במקום אחד את חשבונות הדוא”ל והיומן של המשתמש במטרה ליצור אינטגרציה עמוקה בין שני השירותים. האפליקציה מאופיינת בממשק קל ונוח שכל ייעודו להנגיש את המידע מתיבת הדואר ומלוח השנה בצורה מהירה – כך שלא נבזבז זמן יקר על חיפוש מידע או על הצלבה ידנית של נתונים משני שירותים שונים.

עם זאת, האפליקציה מעניקה דגש על היבטים נוספים ומאפשרת לבצע סינון הודעות דואר לפי אנשי קשר, או מנגד לצפות ברשימת הקבצים השונים שקיבלנו לאורך הזמן. מלבד יכולות אלו, Acompli כוללת עוד מגוון רחב של פיצ’רים שסביר ויקסמו למשתמשים הכבדים בתיבת הדואר האלקטרוני ויהיו שימושיים ביותר גם למשתמשים קלים.

Acompli זמינה כעת להורדה עבור מכשיר האייפון בלבד, אך בקרוב מאוד תושק גרסה גם בעבור משתמשי אנדרואיד.

להורדת האפליקציה לאייפון  – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים