עשרה ימים להכרזה: מכשיר הדגל LG G3 ממשיך להיחשף

lg-g3-render-leakלא הרבה זמן נותר לנו עוד לחכות עד להכרזה הרשמית, ובינתיים נמשכות ההדלפות אודות מכשיר הדגל LG G3. המדליף הנודע evleaks@ פרסם בשעות האחרונות שתי תמונות: האחת מציגה רינדור ממוחשב של הסמארטפון והשניה היא בעצם צילום מסך מתוך ממשק המשתמש. בנוסף, מקור פנימי בחברה מאשר כמה פרטים על המפרט הטכני.

ברינדור הממוחשב ניתן לראות את המכשיר בגרסתו הכהה. בחזית ישנו מסך 5.5 אינץ’ ומסביבו שוליים דקים, מה שהחל עם מכשיר הדגל הקודם – LG G2. מעל המסך ולשמאלה של האפרכסת, מספר חיישנים המשתלבים באלגנטיות בעיצובו של המכשיר. תמונה זו לא מחדשת הרבה על חלקו האחורי של המכשיר, זה מאכלס את מערך הצילום, את לחצני הכיבוי\הדלקה והשליטה בעוצמת השמע ואת הרמקול המונופוני.

תמונה נוספת שנחשפה בעמוד הטוויטר של אוון בלאס, נמחקה רגעים אחדים לאחר פרסומה. לטענתו של המדליף, מדובר בצילום מסך (מרונדר) של ממשק המשתמש במצב אופקי. בדומה לתמונות שדלפו לפני כמה שבועות, גם בתמונה זו ישנם אייקונים בעלי מראה שטוח באופן יחסי לגרסה הקודמת.

optimus-ui-landscape-leak

באשר למפרט, כך מדווח היום אתר PhoneArena, נראה ומכשיר הדגל יעשה שימוש בערכת השבבים Snapdragon 801 ולא בזו החדשה והחזקה יותר Snapdragon 805. המידע הגיע לאתר ממקור פנימי בחברה שעושה שימוש במכשיר כבר זמן מה. מעבר לכך, אישר המקור מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית QHD 2K, מצלמה עם חיישן Sony Exmor R, חריץ microSD ועמידות בתקן IP67 נגד מים ואבק.

אירוע ההכרזה, נזכיר, יתקיים בעוד כשבוע וחצי – יום שלישי ה-27 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים