סמסונג תשלב יכולות אבטחה ביומטריות במכשירי שוק נמוך

Samsung-Galaxy-S5-buttonsבטרם השקתו של סמארטפון הדגל הנוכחי של סמסונג, Galaxy S5, דובר רבות על שילוב יכולות אבטחה ביומטרית. היו שמועות על שילוב סורק קשתית, אולם בסופו של דבר הלכה סמסונג על בטוח ובחרה שיטת אבטחה יותר קונבנציונלית – קורא טביעות אצבע. על איכות הקורא הביומטרי שהוטמע ב-Galaxy S5 אפשר להתווכח, ואת דעתנו אתם יכולים למצוא בסקירה שביצענו למכשיר.

אתר ה-WSJ (וול סטריט ג’ורנל) מדווח שבסמסונג עובדים על שילוב יכולות אבטחה ביומטרית בסמארטפונים לשוק גבוה כמו גם בכאלו המיועדים לשוק הנמוך. בכיר בסמסונג מודה בראיון לאתר שבחברה בודקים סוגים שונים של אבטחה ביומטרית וביניהם גם קורא קשתית.

יכולות אבטחה הן דבר חשוב, אך מהניסיון שלנו, ברגע שזה מעכב את פתיחת המכשיר – המשתמשים מתייאשים וחוזרים לטכניקה הישנה והמוכרת – קוד אבטחה. גוגל הביאה לאנדרואיד נעילה באמצעות זיהוי פנים ומעטים האנשים שעושים בזה שימוש היום. אפילו קורא טביעות האצבע האיכותי של אפל, מוצלח ככל שיהיה, מתקשה בזכיית אהדה מצד המשתמשים.

לסמסונג חשוב להציג יכולות אבטחה מתקדמות בכדי להעשיר את פלטפורמת Knox המסייעת לה להחדיר את מכשיריה השונים למגזר העסקי והממשלתי. אותנו לא עוזבת התחושה שאולי מדובר בעוד יכולת מבית סמסונג שתכנס לרשימה הארוכה של אלו שאף אחד לא עושה בהן שימוש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים