ראש בראש: בכירי HTC והמדליף evleaks@ מתנגחים דרך טוויטר

jeff-gordon-vs-leakersבכירי יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית מאסו במדליפי המידע אשר פועלים במרבית המקרים דרך רשתות המיקרו-בלוגינג דוגמת טוויטר ו-Weibo. ג’ף גורדון, מנהל פעילות השיווק של HTC ברשת האינטרנט, המליץ אתמול לעוקביו בטוויטר שלא להסתמך על המידע שמוסר אחד המדליפים, מאחר ולפחות פעמיים בשבוע האחרון הוא מסר לטענתו מידע שגוי.

המדליף הסדרתי evleaks לא נותר חייב לדבריו של גורדון ופצח במתקפת הדלפות אודות פאבלט ה-M8 Prime אותו עשויה החברה לחשוף בסוף השנה, תוך שהוא מתייג את הבכיר ומתגרה בו. על פי שרשרת הציוצים, נראה ומכשיר ה-Prime יגיע עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית QHD 2K, מעבד מרובע ליבות על גבי פלטפורמת Snapdragon 805, זיכרון 3GB RAM, חיפוי חיצוני המורכב מתערובת של אלומיניום וסיליקון ועמידות בפני מים.

htc-one-m8-main-tryאף שנדמה כי מדובר בהתנגחות מקרית בין ג’ף גורדון והמדליף אוון בלאס, חשוב מאד לקחת בחשבון שחלק גדול מהפוסטים בעמוד הטוויטר הפופולארי ממומנים ונכתבים ביוזמת היצרניות עצמן. משמע, ייתכן והסצינה המוצגת בפנינו תוכננה מראש. באותה מידה של אי ודאות, יכול מאד להיות שההתכתבות העוקצנית בין השניים אותנטית לחלוטין. בסופו של דבר, ולמרבה האירוניה, טען גורדון כי את דבריו הוא לא ייחס לאוון בלאס.

בכל מקרה, אין זו הפעם הראשונה בה נכנס אוון בלאס להיתקלות מול בכיר בחברת HTC. בתחילת חודש הנוכחי היתה זו ליי מומי, מנהלת מוצר בחברה, שציטטה את דבריו של evlekas בנוגע למכשיר ה-M8 Prime והוסיפה את תגובתה – “תמצא זאת במעלה ישבנך”, מה שהיווה פתח לסדרת התנצחויות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים