דלפה לרשת תמונתו של HTC M8 Ace, ההכרזה בקרוב

ifanr-htc-m8-aceחוץ ממכשיר פאבלט חדש, נראה ובכוונתה של יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC לחשוף בקרוב גם גרסה מוזלת של מכשיר הדגל One M8, זו זוכה להיקרא בשם (הזמני, ככל הנראה) M8 Ace. לפי תמונה מודלפת שמקורה בסין, בנוסף לטיזר שפרסמה החברה בעמודי הפייסבוק והטוויטר שלה, ייתכן וההכרזה די קרובה.

את התמונה שבראש הכתבה מספק האתר הסיני ifanr, וזו מציגה לכאורה את גבו האדמדם של מכשיר ה-M8 Ace. על פי התמונה, יגיע הדגם המוזל של מכשיר הדגל עם גב קמור ומערך צילום רגיל, ללא חיישן עומק ומרחק. ניתן לשים לב גם לעיצוב שונה בחלקו העליון של המכשיר, שנראה ולא מאכלס עינית אינפרה-אדום לשליטה במוצרים אלקטרוניים.

על פי הדלפות קודמות, צפוי HTC M8 Ace להציע מפרט די זהה לזה של מכשיר הדגל: מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות 2.5GHz על גבי פלטפורמת Snapdragon 801 וסוללת 2600mAh. השוני בין שני המכשירים יתבטא כלפי חוץ, כש-M8 Ace יציע גוף פלסטיק מסוג פוליקרבונט, מה שיאפשר לחברה לקבוע בעבורו תג מחיר נמוך משמעותית – 480 דולרים.

htc-curves-teaser

יחד עם ההדלפה הסינית, נראה וב-HTC החלו בהפצת רמזים לקראת חשיפתו של הדגם המוזל. החברה פרסמה אתמול בעמודיה הרשמיים ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר תמונה ובה ציטוט של המשורר, המחזאי והסופר האנגלי אדוארד בולוור ליטון – “בחיים, כמו באמנות, היופי נע בקימורים”. כתיאור לתמונה, כותבת HTC “עוד קימור. עוד יופי. בקרוב”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים