הפעם זה אמיתי: ה-Facebook Phone קרוב להשקה!

זוכרים את הדיבורים על מערכת הפעלה סלולרית תוצרת פייסבוק שתנסה להחליף את iOS ובעיקר אנדרואיד, ולשדל אתכם להשתמש בפייסבוק גם בתור ספר טלפונים, תא קולי ושעון מעורר? אז נכון שפייסבוק לא באמת מתכוונת להשיק מכשיר כזה – לפחות לא בזמן הקרוב – אך חברת INQ, המייצרת טלפונים בעלי אינטגרציית פייסבוק עמוקה, עושה זאת במקומה.

בימים האחרונים גילה כתב PocketNow אוון בלאס כי לפני שבועיים קיבלה החברה אישור מאיגוד התקינה של בלוטות’ למכשיר העונה לשם Cloud Touch, ומוגדר כ”סמארטפון אנדרואיד העשוי במטרה להפוך את ההתכתבות (messaging) לחכמה ומהירה יותר. הוא מעוצב לפי הדרך בה אנשים מתקשרים באופן טבעי ומשלב את פייסבוק ברמת הליבה. מסך הבית מכיל גישה לפונקציות פייסבוק שונות, בעוד ווידג’ט דינמי מציג את הפיד”.

לפי המסמך, תאריך השחרור המתוכנן של המכשיר הינו המחצית הראשונה של השנה, ואחרי מכשיר המגע אמור, על פי השמועות, להגיע טלפון פייסבוק נוסף עם מקלדת פיזית. מעניין מתי תוציא החברה גם כרטיס אשראי המודיע לחברים על איזה מוצר טפשי ולא נחוץ גיהצתם אותו כרגע (אולי טלפון עם פייסבוק?).

(תמונת המחשה: Android Community)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים