טאבלט אנדרואיד חדש ומסתורי של ViewSonic נמצא בתערוכת CES; “המוצא הישר” דיווח

לאחרי ש-ViewSonic הכריזה על מחשבי הלוח ViewPad 4 ו-ViewPad 10, כעת נראה שבלוגר עירני מצא מוצר חדש פרי פיתוחה של יצרנית המסכים: טאבלט בעל מסך של 7 אינץ’ הגיח לאוויר העולם בתמונה חפוזה שלא מספקת לנו פרטים רבים – ולמרות שהחברה כבר מוכרת מכשיר בשם ViewPad 7, זה בהחלט לא הוא.
.
מה שכן ידוע הוא כי המכשיר, שהתגלה בתערוכת CES האחרונה בדוכן של Zinio (חברה למגזינים וירטואליים), מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2, אך לצערנו איננו יודעים דבר נוסף על המכשיר נכון לעכשיו. חשוב לציין כי מפעילי הדוכן כלל לא היו מרוצים מתשומת הלב של הכתב למכשיר, למרות שהאחרון הציג ביצועים מרשימים יחסית לטאבלטים אחרים בעלי מסך בגודל דומה.
.
יכול להיות ש-ViewSonic תפתיע אותנו עם מפרט חדשני ותמיכה בדור 4, הצובר לאחרונה תאוצה במכשירים החדשים שיוצאים לשוק? את זאת אין לדעת, אך נמשיך לקוות ולעקוב, בתקווה שהטאבלט הזה אולי יטרוף כמה קלפים וייכנס לשוק כמתמודד חזק לשנת 2011.

(מקור: CarryPad)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים