פאבלט ה-Meizu MX5 Pro Plus נחשף בתמונות

את ה-Meizu MX5 הכרנו באופן רשמי לפני כחודשיים, לאחר חרושת שמועות שנמשכה תקופה ארוכה במיוחד. לצד הדיווחים הרבים על המכשיר הנחשק, שמענו לא מעט על ה-Meizu MX5 Pro, הדור הבא של פאבלט הדגל מבית החברה. אך מאז, שקטה הרשת בנושא ולא זכינו לקבל פרטים חדשים, כאשר מנכ”ל החברה אף העיד על כך שמייזו עשויה לוותר על המכשיר עבור סדרת מכשירים מתקדמת יותר.

כעת, חושף המדליף KJuma תמונות ראשונות של סמארטפון חדש בשם Meizu MX5 Pro Plus, המהווה גרסה משודרגת לסמארטפון הדגל של היצרנית הסינית. על פי התמונות, נראה כי מייזו אכן תבצע שימוש בערכת השבבים של סמסונג, כשה-MX5 Pro Plus יכיל את ה-Exynos 7420 של החברה, הלוקחת חלק ב-Galaxy S6 וב-Note 5 שהוכרז לפני ימים אחדים.

עוד נמסר כי הפאבלט עשוי לכלול מסך בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, זיכרון RAM בנפח העומד על 4GB ומצלמת 20.7 מגה פיקסל. בכל הנוגע למבנה המכשיר, נראה זה לא יספק שינוי עיצוב משמעותי בהשוואה לדגם ה-MX4 Pro. בשלב הנוכחי טרם ברור האם מייזו תכננת להשיק שני סמארטפונים חדשים – ה-MX5 Pro ו-MX5 Pro Plus, או שמא מתכננת לדלג על דגם הפרו ולהשיק את פאבלט ה-MX5 Pro Plus ישירות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים