איידיגיטל משיקה את מחשב ה-iMac 21.5 עם מסך 4K במחיר 8,629 שקלים

במהלך חודש אוקטובר האחרון, לאחר חרושת שמועות ארוכה במיוחד, השיקה אפל שדרוג משמעותי לסדרת המחשבים השולחניים של החברה, בדמותו של ה-iMac 21.5 4K. כעת, כחודש לאחר מכן, יבואנית מוצרי אפל בישראל, iDigital (אייקון גרופ), לוקחת את המושכות אל הידיים ומשיקה את המחשב במגוון סניפי הרשת.

מלבד דגם זה, משיקה איידיגיטל את כל סדרת מחשבי ה-iMac המעודכנת, בגדלים 21.5 אינץ’ ו-27 אינץ’ 5K, המציעים את מעבדי הדור השישי מבית אינטל (Skylake). עבור אלו עם כרטיס המסך הייעודי ימצא המשתמש את כרטיסי סדרת Radeon R9 M300 החדשה מבית AMD. בין הדגמים החדשים ניתן למצוא את מחשבי ה-iMac 27 המגיעים עם מסך ברזולוציית 5K גם בדגמי הבסיס.

כך, איימק בעל מסך 27 אינץ’ ברזולוציית 5K יגיע למשתמשים במחיר המתחיל ב-10,299 שקלים ומגיע עד ל-14,376 שקלים. עם זאת, עבור רזולוציית 4K ומסך קטן יותר בגודל של 21.5 תיאלצו להיפרד מסכום המסתכם ב-8,629 שקלים “בלבד”.

מתוך אתר iDigital (צילום מסך)
מתוך אתר iDigital (צילום מסך)

רובם המוחלט של הדגמים החדשים זמין לרכישה כבר כעת דרך החנות המקוונת של איידיגיטל, שם ידרשו הלקוחות להמתין כ-21 ימי עסקים עד אשר יקבלו את מחשבם החדש. כשזה נוגע לחנויות הרשת, מבדיקתנו עולה כי מלאי המחשבים טרם הגיע לכל החנויות וגם שם ייתכן כי תדרשו להזמין את הדגם בו אתם חפצים ולהמתין מספר ימים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים