שמועה: שיאומי תחשוף גרסת ווינדוס 10 למכשיר הדגל Xiaomi Mi 5

Xiaomi Mi 5

מכשיר הדגל הבא של שיאומי, שיקרא Xiaomi Mi 5, יוכרז באופן רשמי ב-24 בפברואר, יום רביעי, במהלך אירוע הכרזה שיתרחש בבייג’ינג, סין. לצד גרסתו הסטנדרטית, שתרוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, ייתכן שתחשוף היצרנית גרסה נוספת למכשיר המריצה את מערכת ההפעלה ווינדוס 10 למובייל (Windows 10 for Mobile) מבית מיקרוסופט.

הצצה לאחור

את הדברים הללו מספק דיווח חדש מסין, שמוסיף ומציין כי החברה לא תשנה אף לא אלמנט אחד ממפרט המכשיר, שצפוי להגיע עם מסך Quad HD בגודל 5.2 או 5.3 אינץ’, 4GB RAM, פלטפורמת עיבוד מסוג Snapdragon 820, נפח אחסון על סך 16, 64 או 128 גיגה-בייט וסוללת 3,600mAh.

במקרה שאכן תפעל כך, לא תהיה זו הפעם הראשונה בה מציעה החברה את מכשיריה בגרסה המריצה מערכת הפעלה שונה, שכן רק לאחרונה הושק ה-Mi Pad 2, המציע גם הוא גרסת אנדרואיד וגרסת ווינדוס 10 מקבילה.

בשלב הנוכחי לא ברור האם דגם ה-Mi 5 עם ווינדוס 10 יושק במקביל לגרסת המכשיר המריצה אנדרואיד, שתוצג בסין וכן בתערוכת MWC 2016 שתתקיים בברצלונה מאוחר יותר החודש, או שמא ייחשף במועד אחר אותו נגלה בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים