הצצה ראשונה: HTC One X9

HTC One X9 (צילום: גאדג’טי)

בדצמבר 2015 הכריזה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC על מכשיר הסמארטפון One X9, אותו היא מייעדת עבור השוק הבינוני-גבוה בעוד הוא כולל עיצוב מתכתי ומפרט טכני מתקדם. כפי שניתן לראות בתמונות ובוידאו, מדובר במכשיר גדול יחסית בהשוואה לאחרים הכוללים מסך 5.5 אינץ’, והדבר בהחלט עשוי לדרוש תקופת הסתגלות.

המכשיר עשוי כולו ממתכת, אך למרבה הצער הדבר לא מורגש כמו במכשירי הדגל של החברה ובקלות ניתן להתבלבל ולחשוב שהגוף עשוי דווקא מפלסטיק. הלחצנים שנמצאים בצדדים ומשמשים להדלקת וכיבוי המכשיר וכן לשליטה בעוצמת השמע, מרגישים קשיחים ומקובעים מדי, כלומר – אם לא תראו תגובה מצידם על המסך, כמעט ולא תוכלו לדעת אם הלחיצה אכן התבצעה.

HTC One X9 (צילום: גאדג'טי)
HTC One X9 (צילום: גאדג’טי)

בדומה למהלך שביצעה LG עם מכשיר הדגל G5 שהוצג גם הוא בתערוכה, בממשק HTC Sense 7 שהולבש על מערכת ההפעלה אנדרואיד 6 במכשיר זה, הוסר לחצן ה-App Drawer (מגירת האפליקציות), משמע שכל האפליקציות שמותקנות על המכשיר מוצגות כברירת מחדל על מסכי הבית. מי שפחות מתחבר לרעיון, יכול לחזור לשיטה הישנה והמוכרת דרך תפריט ההתאמה האישית (מה ש-LG עדיין לא מאפשרת עם ה-G5).

לכידת תמונות

לצערנו, התאורה בביתן התצוגה של HTC הייתה בעייתית לצילום, ועל כן לא נוכל עדיין לשפוט את יכולותיה האמיתיות של המצלמה, אך באמצעות סדרת התמונות הבאה אנחנו מקווים שתוכלו לקבל מושג מסוים אודותיה.

לחצו כאן לצפייה בתמונות באיכותן המלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים