NVIDIA מתקנת את התקלות עם דרייבר חדש לחלוטין

לוגו GeForce GTX

הדרייבר האחרון של חברת NVIDIA הביא עימו לא מעט בעיות למשתמשים בעלי כרטיס מסך מסוג NVIDIA, החל מבאגים ובעיות יציבות, דרך קריסה מוחלטת של המערכת או אי עליתה באופן סדיר ועד דיווחים על כרטיסי מסך ששבקו חיים, ככל הנראה כתוצאה מהתקנת אותה גרסת דרייבר קולקלת.

כעת, בעוד רוב המשתמשים נסוגו לאחור לגרסה הקודמת, NVIDIA משחררת סוף סוף גרסת דרייבר מתוקנת, 364.96. ניכר שהדרייבר הנ”ל יציב ותקין והבעיות המדוברות תוקנו, אם כי החברה מתייחסת לעובדה שהדרייבר מתקן באג המונע את פתיחת תוכנת ה-GeForce Experience בגרסה הקודמת.

כמו כן, הוסיפה החברה תמיכה רשמית עבור הבטא הפתוחה של הגרסה המחודשת של Doom – עם זאת נעדר ממנו תמיכה בפרופילי SLI בשל היותו מבוסס על מאיץ ה-OpenGL, בשונה מ-DirectX בו עושה שימוש טכנולוגית SLI.

לצערנו, זו לא הפעם הראשונה מתוך טווח של לא מעט זמן בה חברת NVIDIA נאלצת לשוב ולתקן בדחיפות דרייבר קלוקל, שכן בעיות אלו ואחרות, אם כי הרבה פחות חמורות הופיעו בגרסת ה-364.47 שיצאה לא מזמן והובילה לקריסה של לא מעט מחשבים בעת התקנתה.

חשוב לזכור שבעיות הנובעות מטעות אנוש קורות מדי פעם לא רק לחברת NVIDIA, אלא אף למתחרה שלה ולחברות ומשווקים אחרים, ואנו מקווים שאלו לא יחזרו על עצמן. העצה היא תמיד לחכות מעט, ולא לקחת סיכון כאשר יש דיווחים על גרסאות מקולקלות כאלו או אחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים