דיסני מכריזה על סרט המשך ל”ספר הג’ונגל” ו”מליפסנט” וסרטי לייב אקשן נוספים

ניל סתי כ"מוגלי" (מתוך: "ספר הג'ונגל") ניל סתי כ”מוגלי” (מתוך: “ספר הג’ונגל”) באדיבות פורום פילם

לרוב, האסוציאציה הראשונה שעולה לנו עם “דיסני” היא סרטי האנימציה שהפכו את החברה למה שהיא. היום, כמובן, זה כבר לא מדויק. דיסני היא מעצמת בידור ענקית, שבאמתחתה לא רק סרטי אנימציה, אלא גם סרטי “לייב אקשן” רבים מספור, ביניהם גם רימייקים וספין-אופים לסרטי האנימציה המצליחים. בשנתיים-שלוש הקרובות צפויים לצאת לא מעט סרטים שכאלה, ודיסני חושפת שחלק מהרימייקים יהפכו לסדרות סרטים בפני עצמם.

עם ההצלחה של “ספר הג’ונגל” בשבועות הראשונים ליציאתו, בדיסני כבר התחילו לעבוד על סרט המשך, כאשר ג’ון פאברו (Jon Favreau) יחזור לביים וג’סטין מרקס (Justin Marks) שוב יכתוב את התסריט. גם ל”מלפיסנט” בכיכובה של אנג’לינה ג’ולי (Angelina Jolie) צפוי סרט המשך, אותו תכתוב לינדה וולברטון (Linda Woolverton), שכתבה את הסרט הראשון.

סרט חדש שצפוי לצאת בהשראת “מלפיסנט” הוא “קרואלה“, שבדומה ל”מלפיסנט” יהיה סרט לייב-אקשן שסובב נבלה אהובה ומוכרת, קרואלה דה וויל מ”101 כלבים דלמטים”. את קרואלה תשחק בסרט אמה סטון (Emma Stone) מ”זומבילנד” ו”בירדמן”.

סרטים נוספים הצפויים לצאת בשנים הקרובות הם “קמט בזמן” על פי ספרה של מדלין ד’אנגל, “מפצח האגוזים וארבע הממלכות“, סרט על טינקרבל מ”פיטר פן” בכיכובה של ריס ווית’רספון (Reese Witherspoon), סרט המבוסס על אטרקציית הג’ונגל מדיסנילנד (בדומה ל”שודדי הקאריבים”, שהתחיל גם כאטרקצייה) ורימייק ל”דמבו“, הסיפור על הפיל המעופף, בבימויו של טים ברטון (Tim Burton). בנוסף, סרט המשך ל”מרי פופינס” בכיכובה של אמילי בלאנט (Emily Blunt) נמצא כרגע בתכנון.

לוח הזמנים ליציאה של הסרטים כבר מתוכנן עד לדצמבר 2019, אך כרגע דיסני חשפה רק תאריכי יציאה, בלי לשייך סרטים ספציפיים לכל תאריך. עם כל צעד בו יתקדמו שלבי ההפקה של הסרטים המדוברים, נזכה לשמוע פרטים נוספים, ביניהם תאריכי יציאה ברורים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים