וואטסאפ משיקה אפליקציה ייעודית למחשבי ווינדוס ומקינטוש

אפליקציית וואטסאפ למחשב האישי אפליקציית וואטסאפ למחשב האישי (קרדיט: WhatsApp)

וואטסאפ היא אחת מאפליקציות ההודעות בעלת מספר המשתמשים הגבוה ביותר בעולם עם מעל ממיליארד משתמשים העושים שימוש פעיל באפליקציה מידי חודש. עם מספרים גבוהים אלה קשה לרצות את כולם, אבל ב-WhatsApp בכל זאת מנסים. כעת השיקה החברה, הנמצאת בבעלותה של פייסבוק, אפליקציה ייעודית למחשבים אישיים.

אפליקציית וואטסאפ למחשבים אישיים לא מביאה עימה בשורה של ממש. עם הפעלתה הראשונה יגלו כל משתמשי השירות ה”ותיק” Whatsapp Web כי מדובר בממשק הזהה לחלוטין לזה אותו למדו להכיר מאז הושק שירות צד הדפדפן בינואר 2015. הפעלתו מתבצעת דרך לשונית Whatsapp Web באפליקציה בסמארטפון וממש כמו השירות הזמין בדפדפן, גם כאן מדובר בשלוחה של אפליקציית הסמארטפון בלבד ולא בשירות מלא המסוגל לפעול באופן עצמאי.

דרך האפליקציה תוכלו לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים ומסמכים לחברים ולקבוצות ולקבל הודעות מתפרצות למחשב דרך מערכת ההתראות במערכת ההפעלה. עיקר השינוי כאן הוא היכולת לשמור על וואטסאפ ברקע ללא צורך בהשארת חלון הדפדפן פתוח, פונקציה שככל הנראה מהווה את הסיבה העיקרית להשקת האפליקציה הייעודית לשירות ההודעות הפופולרי.

האפליקציה זמינה להורדה עבור מחשבים תומכי ווינדוס, החל מגרסת Windows 8, כאשר גם מחשבי המקינטוש מקבלים גרסה משלהם, זו תומכת במערכת ההפעלה OS X החל מגרסה 10.9 (Mavericks). לשם הפעלת האפליקציה, יש תחילה לפתוח אותה על המחשב האישי ולאחר מכן לסרוק את קוד ה-QR המופיע על גבי מסך המחשב דרך האפליקציה בסמארטפון. את סורק הברקוד ניתן למצוא בהגדרות האפליקציה בסמארטפון תחת לשונית Whatsap Web.

להורדת האפליקציה (Windows או Mac OS X) – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים