הצצה ראשונה למכשירי הדגל המודולרים בסדרת Moto Z של לנובו

סדרת Moto Z (צילום: רהב רוזנברג, גאדג’טי)

יצרנית מוצרי המחשוב לנובו חשפה במסגרת כנס Tech World 2016 ביום חמישי האחרון שני מכשירי דגל חדשים לסדרת ה-Moto Z. שני המכשירים מתהדרים באפשרות לשילוב מודולים הניתנים לחיבור מגנטי הממוקם בגבם ומרחיבים את האפשרויות שמציעים הסמארטפונים מעבר ליכולותיהם הסטנדרטיות.

את שני המכשירים זכינו לראות בעמדות ההדגמה של לנובו מיד בתום אירוע ההכרזה וכעת תוכלו להתרשם מהם גם אתם בוידאו המצורף מעלה. כפי שניתן לראות, שני המכשירים מציגים עיצוב מתכתי מרשים ודקיק למדי, כזה הגורם למצלמה בגבם לבלוט באופן משמעותי. הבליטה של המצלמה משמעותית אף יותר לאור בחירתה של לנובו לשלב סביב המצלמה עיצוב עגול – הדבר מעיד על כך שבלנובו מודעים לצורך בבליטה ואם כבר יש בליטה, אז עדיף להדגיש אותה במקום להתעלם מקיומה.

בחלקו התחתון של המכשיר נבחין כי לנובו שילבה מחבר מסוג USB Type-C, כפי שהחלו רבות מהיצרניות בתחום המובייל לעשות לאחרונה, כאשר מחבר ה-3.5 מ”מ בולט בחסרונו בשני הדגמים. את עיקר הדגש מקבלים המודולים הניתנים לחיבור דרך מחבר מגנטי בעל 16 פינים הממוקם בחלקו התחתון של גב המכשירים, ובעוד לנובו לא הציגה יותר מידי מודולים המאפשרים את הרחבת הפונקציות של המכשיר בשלב זה, כמות המודולים המאפשרים את שינוי עיצובו גבוהה יותר.

מודולים עבור סדרת Lenovo Moto Z
מודולים עבור סדרת Lenovo Moto Z (צילום: רהב רוזנברג, גאדג’טי)

חיבור המודולים מתבצע בקלילות דרך מחבר 16 פינים בגב המכשיר. הצמדתם וניתוקם מגוף המכשיר, כפי שתוכלו לראות בוידאו בראש הכתבה, מתבצעת במהירות וללא מאמצים מיותרים וזהו אינו המקום היחיד בו הצליחה לנובו לחסוך מחיינו מאמץ. נגיעה ראשונה בחיישן טביעות האצבע הממוקם בכפתור הבית בחלקו הקדמי של המכשיר מציף בפני המשתמש חלון המציע לו להגדיר את טביעת האצבע שלו במקום לאתר את ההגדרה בהגדרות המכשיר.

למידע נוסף אודות המודולים הזמינים עבור סדרת ה-Moto Z – קראו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים