דיווח: Apple iPhone 8 או iPhone 7S יגיעו עם מסך נטול שוליים אמיתי וכפתור בית וירטואלי

קונספט למכשיר אייפון מבית אפל (מקור: Computer Bild) קונספט למכשיר הדגל iPhone 7 (מקור: Computer Bild)

בעת ההכרזה על צמד מכשירי האייפון האחרונים, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, ואף בחודשים הרבים ומלאי ההדלפות שקדמו לה, רבים התאכזבו מכך שאפל לא שינתה באופן מהותי את עיצובם של השניים. בחלק מן הדיווחים שליוו אותנו במהלך השנה האחרונה ניתנו מספר הסברים אפשריים לכך, וביניהם נמצא טיעון אחד מעניין למדי שהעיד על כך שאפל מעוניינת לשמור את את השינויים המהותיים לעיצוב המכשירים עבור 2017, אז ימלא עשור מאז הכרזת מכשיר האייפון הראשון ב-2007.

כעת, מגיח לו דיווח חדש של הניו-יורק טיימס לרשת ומספק לדברים אישור נוסף בעודו מוסר: דור האייפונים הבא שיוכרז על-ידי אפל ב-2017, וצפוי להיקרא בשם iPhone 8 או iPhone 7S יגיע כשבחלקו הקדמי מסך Edge to Edge (קצה לקצה) אמיתי, ללא כל שוליים, לא מימינו ומשמאלו, ולא בחלקו התחתון או העליון. למעשה, הדיווח אף מרחיב ומוסר כי כפתור הבית יהיה וירטואלי ויוטמע יחד עם חיישן ה-Touch ID מאחורי מסך המכשיר. את הדברים מספקים לטיימס שני מקורות שונים המגיעים ישירות מאפל.

הצצה לאחור

דברי הניו-יורק טיימס מגיעים לאחר מספר דיווחים בנושא זה שהציגו תמונה זהה למדי. על פי אלו, לא רק קורא טביעות האצבע יוטמע כחלק אינטגרלי מן המסך, אלא גם אפרכסת השיחות והרמקול המשני המשולב בה, מצלמת האייפונים הקדמית וכן כל שאר החיישנים – ישולבו כולם מתחת לצג OLED.

בעניין עיצוב המכשיר מעידים דיווחים קודמים כי סדרת ה-iPhone 7S או iPhone 8 תהא מיוצרת משילוב של חומרים חדשים, בהם זכוכית, קרמיקה ומסגרת מתכתית. יחד עם אלו, נמסר כי אפל עשויה להציג בשנה הבאה דגם שלישי לסדרת האייפונים שיקרא iPhone Pro. השינוי הכה משמעותי למכשירי האייפון שצפויה אפל להציג בשנה הבאה, מוסר אנליסט המובייל מינג-צ’י קאו, יהפוך את 2017-18 לאחת מן השנים החזקות ביותר עבור החברה מקופרטינו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים