Lenovo Moto M דולף בתמונות חדשות, יוכרז לפני תום 2016

Lenovo Moto M (הדלפה)

לפני חודש בדיוק שיתפנו אתכם בפרטים הראשונים אודות סדרת מכשירים חדשה מבית לנובו, שתגיע כחלק ממכשירי חטיבת המובייל של מוטורולה ותקרא בשם Lenovo Moto M, כפי שאלו נחשפו ע”י אתר משרד התקשורת הסיני TENNA. כעת, דולף המכשיר הראשון בסדרה, Moto M, בתמונות חדשות ובהן מספק לנו אישור נוסף לדיווח הקודם.

בתמונות החדשות, שמגיעות אלינו הפעם דרך אתר Tech Droider, ניתן לראות שוב כי ה-Lenovo Moto M (שם דגם: XT-1662) יגיע עם מבנה אלומיניום מלא, כשבחלקו הקדמי שוכן מסך המכשיר בלבד – ללא קורא טביעות האצבע הקדמי שמוכר לנו ממכשירי סדרת Moto Z. הפעם, לראשונה עבור מכשירי מוטו, ימוקם החיישן הביומטרי בגב המכשיר, כאשר מעליו נמצא את מצלמת ה-16 מגה פיקסל הראשית יחד עם פלאש LED המשולבים תחת מעטה זכוכית שבולטת מחוץ לגב המכשיר.

אישור נוסף למבנה המתכת שילווה את מכשיר ה-Moto M החדש מגיע דרך תמונות חיות נוספות של המכשיר. בתמונות ניתן לראות את גב המתכת, בו משולב החיישן הביומטרי לקריאת טביעות האצבע של המשתמש, ואת המצלמה הבולטת מעט מעל גבו. התמונה השניה מאשרת את שם המודל של המכשיר (XT-1662) וגם את גרסת מערכת ההפעלה – אנדרואיד 6 מרשמלו.

הדלפה: Moto M
הדלפה: Moto M (מקור: playfuldroid.com)

מלבד זאת, ועל פי הפרטים הידועים לנו עד כה, יציע ה-Moto M מסך בגודל 5.5 אינץ’, מערכת שבבים מסוג MT6755 מבית מדיה-טק הכוללת 8 ליבות Crotex-A53 בתדר מירבי של 2.0GHz, רכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט, סוללה בעלת קיבולת של 3,000mAh וזיכרון RAM בנפח 4GB.

על פי הערכות, ה-Moto M יוכרז יחד עם מכשיר בשם Moto M Plus במהלך החודשים שנותרו לשנה הקלנדרית הנוכחית. לאור העובדה שבחודש שעבר נחשף מכשיר בעל שם הדגם XT-1663 המציע מפרט צנוע יותר מזה המוצג מעלה, ייתכן כי דגם זה ייקרא בשם Moto M ואילו הדגם המפורט בכתבה זו יקרא בשם המסחרי Moto M Plus.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים