הוכרז: ZUK Edge – עם שוליים דקיקים ושבב Snapdragon 821 במחיר משתלם

Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו) Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)

בהתאם לכל הציפיות, ההערכות וההבטחות, חשפה יצרנית הסמארטפונים הסינית ZUK, שנמצאת בבעלות ושליטה של ענקית המחשוב והמובייל לנובו (Lenovo), את ספינת הדגל החדשה Lenovo ZUK Edge, המסומנת כמתחרתו של סמארטפון ה-Xiaomi Mi Mix בעל המסך נטול השוליים האמיתי. בהתאם לכך וכפי שודאי ניחשתם, גולת הכותרת בזוק אדג’ היא חלקו הקדמי, שם נמצא מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’ בעל שוליים דקיקים ביותר, המספקים יחס מסך-גודל מכשיר מרשים בסך 84.6%. 

מלבד זאת, מצליחה היצרנית לדחוס בשוליי המכשיר הדקיקים מעל ומתחת למסך אפרכס עבור שיחות, מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 וכן חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בשם U-Touch, המשולב עם כפתור בית ומאפשר לפתוח את נעילת המכשיר, לטענת היצרנית, תוך 0.9 שניות בלבד. על כל אלו תגן זכוכית Gorilla Glass בתצורת 2.5D, שתתעגל ישירות אל מסגרת מתכתית.

Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)
Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)

בגב המכשיר נמצא זכוכית הגנה נוספת, כאשר תחתיה משולב מערך הצילום הראשי של המכשיר, שכולל חיישן ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ופלאש LED צמוד. מתחת לזה משולב מד דופק שיאפשר למשתמשים לנטר אחר הדופק שלהם באופן נגיש.

מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצא מפרט דגל מן השורה הראשונה, שכולל: פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 821 המשלבת 4 ליבות Kryo בתדר מקסימלי של 2.3GHz עם המאיץ הגרפי Adreno 530, אודיו באיכות Hi-Fi, מחבר USB Type-C, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 3,100mAh התומכת בטעינה מהירה תחת טכנולוגיית Quick Charge 3.0, רכיב אחסון פנימי בנפח של 64 גיגה-בייט וזיכרון RAM בנפח של 4GB או 6GB.

Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)
Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)

מימדי המכשיר המעוצב יעמדו על 142.9 מ”מ אורך, 74.5 מ”מ רוחב, 7.68 מ”מ עובי ומשקל של 160 גרם בלבד. לשם השוואה, סמארטפון ה-OnePlus 3 מגיע באורך של 152.7 מ”מ וברוחב של 74.7 מ”מ, ומכשיר ה-iPhone 7 Plus מציע מימדים של 158.2 מ”מ אורך ו-77.9 מ”מ רוחב, כאשר שלושה המכשירים כוללים צג בגודל זהה (5.5 אינץ’). מערכת ההפעלה שתנוע על המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט, על גביה נמצא את ממשק החברה העצמאי ZUI 2.5.

את ה-Lenovo ZUK Edge מציעה היצרנית במחיר מפתה ביותר, שעומד על 2,299 יואן סיני (שווי ערך לכ-1,280 שקלים לפני מיסים ועלויות שילוח) לדגם הבסיסי שכולל 4GB RAM ו-64GB אחסון. עבור דגם הפרימיום, שמציע 6GB RAM ואחסון בנפח זהה, תגבה זוק סכום של 2,499 יואן סיני, המתורגם לכ-1,390 שקלים, על פי שער ההמרה הנוכחי.

Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)
Lenovo ZUK Edge (מקור: לנובו)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים