הוכרז: Xiaomi Mi 5C – עם מסך 5.15 אינץ’, עיצוב מתכת ושבב Surge S1

Xiaomi Mi5c Xiaomi Mi5c

בזמן שאנו נמצאים בשיאה של תערוכת MWC 2017, בה החליטה יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי שלא להופיע, קיימה זו אירוע הכרזה היום (ג’, 28.2), ובו חשפה באופן רשמי את ה-Xiaomi Mi5c, הסמארטפון הראשון מבית ייצורה שירוץ על גבי מערכת השבבים Surge S1,  גם אותה היא הציגה בפעם הראשונה היום.

ה-Mi5c שבייצור שיאומי, בו נתקלנו לראשונה כבר בחודש אוקטובר של השנה שעברה, מהווה לוריאציה של סמארטפון הדגל מן השנה שעברה, Xiaomi Mi5, אם כי הוא מציע קווי עיצוב מעט שונים: את יריעת הזכוכית הקמורה בגבו מחליף מבנה מתכת מלא המתעגל מגבו אל חלקו הקדמי. שם נמצא את אותו צג בגודל 5.15 אינץ’ וברזולוציית Full HD שמגיע עם ה-Mi 5 יחד עם קורא טביעות אצבע שממוקם מילימטרים בודדים מתחתיו. עוביו ומשקלו יעמדו על 7.09 מ”מ ו-132 גרם, בהתאמה.

Xiaomi Mi5c
Xiaomi Mi5c

מתחת למכסה המנוע כולל ה-Xiaomi Mi5C את מערכת השבבים הראשונה בפיתוחה של שיאומי, Surge S1, שמציעה למשתמשיה 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 – מתוכן 4 בתדר ליבה מירבי של 2.2GHz ו-4 נוספות בתדר 1.4GHz, כאשר לצד אלו נמצא מאיץ גרפי (GPU) מדגם Mali-T860. כמו כן, יגיעו במכשיר 64GB לאחסון פנימי, 3GB RAM, סוללת 2,860mAh, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל וחיישן צילום קדמי ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

המכשיר יהיה זמין לרכישה בצבעים זהב, זהב ורוד ושחור, ומחירו יעמוד על 1,499 יואן סיני (כ-800 שקלים ע”פ שער ההמרה הנוכחי).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים