בריטניה: Mass Effect Andromeda במקום הראשון במכירות למרות השקה איטית

על אף מגוון הבעיות שפקדו את המשחק מרגע ההשקה, והביקורות המעורבות למשחק, Mass Effect: Andromeda הצליח לטפס לראש טבלת המכירות של משחקים פיזיים למחשב האישי בבריטניה. מאידך, מכירות המשחק נמוכות מקודמו, Mass Effect 3. אם הפרט מעיד על הכלל, כנראה שהדיון הציבורי על הבעיות במשחק עשה את שלו.

לפי חברת Chart-Track המנטרת נתוני מכירות בבריטניה, מכירות המשחק במשך השבוע הראשון להשקה אינן משתוות לאלו של Mass Effect 3, שיצא ב-2012. זאת על אף ש-Mass Effect 3 יצא ביום שישי, ואילו Andromeda הושק ביום חמישי, כך שהיה לו יום נוסף שנכנס לנתוני המכירות. בעוד ש-Mass Effect 3 היה אחראי לעשרה אחוזים ממכירות המשחקים בשבוע הראשון להשקתו, Andromeda מגיע רק לארבעה אחוזים בפרק זמן דומה.

עם זאת, יש לסייג את הממצאים: הנתונים שנאספו מתייחסים רק למכירות של עותקים פיזיים שנמכרו למחשב האישי, ולא מתייחסים למכירות שנעשו באמצעות Origin, החנות האינטרנטית של EA. בנוסף, היקף קניות המשחקים ברשת על גבי הקונסולות עלה בדור המכשירים הנוכחי, ועל כן ייתכן שבסקירה של כל מכירות המשחק – דיגיטליות ופיזיות – התמונה תראה חיובית יותר.

עיקר הביקורת על המשחק בעת השקתו התייחסה לדמויות המלוות את השחקן, שנראו שטוחות יותר מאשר במשחקים הקודמים, ועוררו פחות עניין. כמו כן, בעיות של אנימציה ובאגים שונים לאורך המשחק הביאו שחקנים רבים להתאכזב. BioWare, המפתחת את המשחק, הצהירה כי היא עובדת על תיקונים ושיפורים עבורו, אולם כוונתה להתחיל דווקא מחלקים אחרים במשחק, כמו שדרוג לשלב בניית הדמות במשחק.

Mass Effect Andromeda הוא ההמשך המצופה של סדרת משחקי התפקידים Mass Effect, המתרחשים בחלל. המשחק מפותח על ידי חברת BioWare ומופץ על ידי Electronic Arts. המשחק יצא ב-21 במרץ למחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים