דיסני ללא מעצורים: היפה והחיה עובר את רף מיליארד הדולר במכירות כרטיסים

אמה ווטסון ודן סטיבנס מתוך "היפה והחיה" (תמונה באדיבות פורום פילם) אמה ווטסון ודן סטיבנס מתוך “היפה והחיה” (תמונה באדיבות פורום פילם)

לאחר שדיסני סגרה את 2016 בתור חברת האולפנים בעלת הרווח השנתי הגבוה ביותר בכל הזמנים, היא מתחילה את 2017 על רגל ימין. “היפה והחיה” (Beauty and the Beast), החידוש המצופה לסרט האנימציה הקלאסי, עבר את סף מיליארד הדולר במכירות כרטיסים בינלאומיות.

למרות הביקורות המפרגנות-אך-פושרות, “היפה והחיה” ממשיך למשוך אליו עוד ועוד קהל, כמצופה. הסרט חצה את רף מיליארד הדולר בהכנסות בינלאומיות ממכירות כרטיסים, 4380 מיליון מתוכם בארצות הברית בלבד, וצפוי להכניס 25 מיליון נוספים גלובאלית בסוף השבוע הקרוב. ב-21 באפריל יגיע “היפה והחיה” גם ליפן , שם צפוי הסרט למכור היטב ולדחוף מעלה את מכירות הכרטיסים.

זהו הסרט הראשון של דיסני השנה, אך לא האחרון – “שומרי הגלקסיה חלק 2” (Guardians of the Galaxy Vol. 2), “שודדי הקאריבים: המתים לא מדברים” (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales), “מכוניות 3” (Cars 3), “ת’ור: ראגנארוק” (Thor Ragnarok), “קוקו” (Coco) ו”מלחמת הכוכבים: הג’דיי האחרון” (Star Wars: The Last Jedi) צפויים לצאת השנה, ויחד הם יאספו עוד כמה מיליארדים לא מבוטלים, כאשר חלק מהסרטים הללו צפויים לעבור את המיליארד בכוחות עצמם, בדומה ל”היפה והחיה”.

בינתיים, “מהיר ועצבני 8” (The Fate of the Furious) צפוי לצאת בסוף השבוע הקרוב בארצות הברית, היכן שהוא צפוי להכניס מעל 100 מיליון דולר כבר בסוף השבוע הראשון, וימשיך לדהור כנראה גם הוא אל המיליארד הגלובאלי, סכום שכבר הפך לסימן ההצלחה שכל האולפנים שואפים להגיע אליו. בישראל הוא כבר מציג בבתי הקולנוע מיום רביעי האחרון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים