משלוחי הסמארטפונים של שיאומי מזנקים ברבעון השני של 2017

חנות שיאומי בטאיפיי, טיוואן (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ליי ג’ון, מנכ”ל ומייסד יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי חשף נתונים חדשים אודות משלוחי הסמארטפונים של החברה ברבעון השני של השנה. במכתב ששלח לעובדי החברה מספר ג’ון כי שיאומי שלחה 23.16 מיליון סמארטפונים במהלך הרבעון השני של השנה. מדובר בעליה חדה במשלוחי הסמארטפונים שנאמדת, לדברי החברה, ב-70% בהשוואה לנתוני הרבעון הראשון, זאת לאחר ירידה במשלוחים שגרמה לחברה להפסיק לדווח על נתונים מספריים למשך תקופה ארוכה.

במכתבו ציין ג’ון כי מדובר בהישג משמעותי המעיד על שינוי חזרה למגמת צמיחה עבור החברה. את ההישג זוקף המנכ”ל לבנייתה של חטיבת מחקר ופיתוח שהתמקדה באיכות המוצרים תחילה, ומבט לאחור למוצריה של שיאומי מהשנתיים האחרונות אכן מציג שינויים משמעותיים בצד עיצוב המכשירים והחומרים בהם עושה החברה. ראינו מעבר לשימוש במתכת ובזכוכית כחומרי גלם בגוף המכשיר והשקעה רבה גם בצד העיצוב לצד שילוב חומרה איכותית, כאשר השיא הגיע עם ה-Mi6 בעל מערך הצילום הכפול, עיצוב הזכוכית, פלטפורמת Snapdragon 835, זיכרון של 6GB RAM ועוד.

העליה בכמות המשלוחים ברעון השני של השנה נזקפת גם לזכות פועלה של שיאומי מחוץ לסין, בעיקר בשוק ההודי, שם ראתה החברה צמיחה של 328% משנה לשנה.

ליי ג’ון צופה ששיאומי תשלח מעל 100 מיליון מכשירי סמארטפון ב-2018, רף אותו חצתה וואווי הן ב-2015 והן ב-2016 על מנת לשמור על מקומה כיצרנית השלישית בגודלה בעולם במשלוחי סמארטפונים. המנכ”ל אף הוסיף וציין יעד מכירות של 100 מיליארד יואן (כ-14.68 מיליארד דולר) לשנת 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים