דיווח: מכשיר הדגל מבית נוקיה יגיע במחיר של כ-600 אירו

Nokia 5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Nokia 5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מאז החלה 2017 הציגו מרבית יצרניות הסמארטפונים מכשירי דגל שילוו את ההיצע שלהן לשנה הנוכחית וחלקן, כדוגמת LG, סוני וסמסונג, אף מתכננות להציג מכשירי דגל נוספים מאוחר יותר השנה. עם זאת, מותג הסלולר הוותיק שביצע קאמבק בשוק המובייל – נוקיה, טרם חשף מכשירי דגל בייצורו, כאשר שמועות ודיווחים רבים בשנה האחרונה העידו כי עבודה על ספינת דגל בעלת מערכת השבבים Snapdragon 835 שתתצטרף למותג החברה הפינית נמצאת בשיאה. כעת, דיווח חדש מגיח מסין ומתיימר לחשוף את מחירו של מכשיר הדגל מבית נוקיה.

על פי אתר WinFuture, ספינת הדגל בייצור נוקיה שתציע את מערכת השבבים Snapdragon 835, תוצע לרכישה ב-4 צבעים שונים ובמחיר של קרוב ל-600 אירו (כ-2,450 שקלים) עבור קהל לקוחותיה באירופה. בשלב זה נראה כי קיים בלבול בכל הנוגע לשמה של ספינת הדגל בייצור נוקיה.

הצצה לאחור

על פי דיווח זה של האתר יקרא מכשיר הדגל בשם Nokia 8, אם כי על פי ידיעות קודמות ודיווחים אחרים בנושא יקרא המכשיר בשם Nokia 9, בעוד הראשון יהווה למכשיר פרימיום עבור השוק הבינוני-גבוה ויציע את מערכת השבבים Snapdragon 660. בשלב זה קשה להכריע אילו מבין הדיווחים וההערכות הוא הנכון, שכן היצרנית HMD Global טרם אישרה אף אחד מן הפרטים הנוגעים למכשיריה העתידיים.

מכשיר הדגל הבא למות נוקיה, אליו נתייחס כעת כנוקיה 9, צפוי להציע למשתמשיו מפרט העומד בקנה אחד מול התחרות בשוק המובייל ומשלב: מסך בגודל 5.5-5.3 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, זיכרון RAM בוריאציות של 6/8 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי בנפח מינימלי המסתכם ב-64GB, מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 13 מגה פיקסל וכן את מערכת השבבים Snapdragon 835.

מועד הכרזת הנוקיה 8/9 אינו ידוע בשלב זה, אך על פי הערכות יתרחש לפני תום השנה הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים