אופס: Nexus 5 צץ לרגע בחנות ה-Play Store ונעלם

nexus-5-play-store-1אם למישהו עוד היו ספקות לגבי השקתו הקרובה של ה-Nexus 5, הלילה קיבלנו את ההוכחה הרשמית ביותר עד כה, כאשר סמארטפון הדגל הבא של אנדרואיד צץ לו בעמוד ה”מכשירים” של חנות ה-Google Play. הופעת ה-Nexus 5 התרחשה כמובן שלא במתכוון והוסרה לאחר זמן קצר. במהלך השהות הקצרה לא היה ניתן לרכוש את המכשיר אמנם מחירו ההתחלתי נחשף ועמוד על כ-$349 עבור דגם ה-16GB. בתיאור המכשיר נכתב: “תפסו את היום-יום ואת היוצא דופן בדרכים חדשות”, רמז כנראה למצלמה איכותית עם יכולות חדשות.

nexus-5-play-store-2-540x270לפי הרמזים האחרונים, סמארטפון ה-Nexus 5 יוכרז יחד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat ב-28 באוקטובר. בניגוד ל-Nexus 4 שמחירו ההתחלתי עמד על $299 עבור גרסת 8GB, מחירו של ה-Nexus 5 יחל מ-$349 עבור גרסת 16GB (מחיר זהה לגרסת ה-16GB של הנקסוס 4). ייתכן וגוגל תמשיך למכור דגם כלשהו של ה-Nexus 4 עם קישורית LTE במחיר של $299.

התמונה מהחנות עצמה קטנה, אך גולש נבון בצליח לחלץ גרסה איכותית יותר (תמונה למעלה) בה ניתן לראות את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat עם שינויי ממשק המשתמש שכבר ראינו בהדלפות. עוד ניתן להסיק מן התמונה כי גוגל אכן החליפה את אפליקציית הודעות הטקסט ב-Hangouts, שככל הנראה תופקד מעתה גם על משימה זו.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים