חברת Geeksphone מכריזה על סמארטפון ה-Revolution עם תמיכה ב-Firefox OS ואנדרואיד

geeksphone-revolution

חברת Geeksphone הספרדית, שלקחה על עצמה להיות אחת מהחלוצות שהביאו לעולם מכשירי סמארטפון המבוססים על מערכת ההפעלה Firefox OS, הודיעה כי תשיק בקרוב דגם סמארטפון חדש שלשם שינוי יכלול חומרה חזקה יותר מהדגמים הקודמים שהציגה החברה מוקדם יותר השנה.

הפרטים לגבי המכשיר עדיין מועטים והמעט שהצלחנו לאסוף מצייר תמונה של סמארטפון בעל מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציה של 1080×1920 (או Full HD), מעבד של חברת אינטל מדגם לא ידוע, זיכרון 2G RAM ותמיכה בשתי מערכות הפעלה: אנדרואיד ו-Firefox OS, אם כי עפ”י התבטאויות שונות של נציגי החברה ניתן להבין כי מערכות ההפעלה לא יוכלו לרוץ זו לצד זו ב-Dual Boot.

Geeksphone-revolution-shell

ב-Geeksphone מבהירים כי הסמארטפון החדש עדיין לא מוכן לייצור המוני וכי החברה תשיק את המכשיר באופן רשמי רק בעוד כחודשיים, אולם לא ניתן היה למצוא התחייבות ממשית לנושא. בוידאו שהעלו נציגי החברה מדגימים אלה את הדבר הבא עליו עובדים ב-Geeksphone, הוא שילוב המעבד של אינטל בסמארטפון החדש. ההדגמה עצמה, כפי שניתן לראות, אינה מתבצעת על המכשיר בעל מסך ה-4.7 אינץ’, ונועדה רק להדגמת המעבד אל מול זה המגיע עם ערכת השבבים של חברת קוואלקום.

[vimeo]http://vimeo.com/80428273[/vimeo]

במהלך השנה האחרונה הציגה Geeksphone שני סמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה Firefox OS. האחד הוא ה-+Peak שקיבל תג מחיר של כ-200$ עם מפרט המתאים לשוק הבינוני-נמוך והשני הינו ה-Keon, אשר הושק בתחילת השנה כגרסה המיועדת למפתחים. עם ה-Revolution, מתכננת Geeksphone להציג תג מחיר תחרותי במיוחד, אולם זה, ממש כמו מפרטו המלא של הטלפון, עדיין לא נחשף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים