סמארטפון LG G3 יקבל את עדכון אנדרואיד 5.0 Lollipop במהלך השבוע הקרוב

חברת LG מתכוננת לשחרור הגרסה החדשה מבוססת אנדרואיד 5.0 Lollipop למכשיר הדגל האחרון שלה, LG G3, כאשר בדגם הדרום קוריאני עתיד לקבל את העדכון כבר במהלך השבוע הקרוב. בבלוג מקומי של החברה היא הודיעה על שחרור של העדכון במהלך השבוע הקרוב עבור שלוש ספקיות סלולר בדרום קוריאה. תחילה תציע את העדכון להורדה דרך האתר הרשמי של החברה ולאחר מכן ובהדרגה תשחרר אותו דרך האוויר (OTA). נזכיר, הצרכנים הקוריאנית אינם הראשונים שיהנו מהגרסא המתוקה על גבי מכשיר הדגל האחרון של LG. כצעד ראשוני, החברה הקדימה ושחררה את העדכון עבור השוק הפולני.

מוקדם יותר החודש, הבטיחה הדוברת של החברה שה-LG G3 בגרסתו המקומית יקבל את העדכון המצופה כבר במהלך החודש כאשר בשלב מאוחר יותר צפויים לקבל את העדכון מכשירים בשווקים נוספים. יחד עם זאת, החברה בורחת שלא להתחייב לתאריך מסויים ומסבירה שהדבר תלוי בגורמים שונים כמו: האזור, המדינה, ספקית הסלולר ועוד.

אין ספק ש-LG (יחד עם מוטורולה) מציבה רף חדש עבור יצרניות מכשירי האנדרואיד המתחרות בכל הנוגע לעדכוני תוכנה ונאמנות לצרכן. ניתן לייחס זאת כמובן גם לענקית שירותי הרשת והמפתחת הרשמית של מערכת ההפעלה, גוגל, שבניגוד לשנים קודמות שחררה גרסאת מפתחים שסייעה ליצרניות בפיתוח גרסה מותאמת לאנדרואיד 5.0.

האם הדבר יפתור את סוגיית העדכונים המרגיזה במערכת ההפעלה אנדרואיד? כנראה שלא, בוודאי לא בהשוואה למתחרה אפל, אך בהחלט ניתן לצפות שהגרפים החודשיים הבאים של פילוג גרסאות מערכת ההפעלה יציגו נתונים מעודדים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים