השדרוגים ל-OnePlus 2: מסך QHD, סוללה גדולה, Snapdragon 810 ועליה במחיר

אחד מהסמארטפונים המדוברים ביותר בשנת 2014 הגיע דווקא מבית היוצר של חברה סינית חדשה ואנונימית למדי בשם OnePlus. הסמארטפון הצליח לכבוש לבבות רבים והפך לחביב הקהל בשנה שעברה ואף קטף אצלנו את המקום השני בין הסמארטפונים המובילים של השנה.

בכירי החברה כבר דיברו לא פעם על הדגם הבא של המכשיר, תוך שהם חושפים כי השקתו עתידה להגיע ברבעון השני או השלישי של השנה הנוכחית. רמזים קלים אודות השינויים הצפויים להגיע עם דגם ה-OnePlus 2 כבר נזרקו לאוויר, אולם כללו בעיקר התייחסות להערות הגולשים וגרמו לנו להאמין כי בחברה יקשיבו, יתקנו וישפרו, כאשר עניין גודל המסך כנראה ישחק תפקיד מרכזי, אך לא בהכרח שישתנה.

הצצה לאחור

שמועות חדשות בנושא ה-OnePlus 2 סוברות כי גודל המסך דווקא ישמור על תצורת ה-5.5 אינץ’, בעוד תשדרג החברה את התצוגה לתמיכה ברזולוציה גבוהה בהרבה, שתעמוד על QHD (הידועה גם כ-2K). לא יהיה זה מפתיע במיוחד למצוא רזולוציה גבוהה יותר בדגם הסמארטפון הבא של החברה, שהרי גם הדגם הראשון של המכשיר הציג מפרט מרשים ככל האפשר תוך שמירה על תגית מחיר נמוכה.

לצד המסך המשודרג, מדברות השמועות האחרונות גם על שימוש בערכת השבבים Snapdragon 810 מבית קוואלקום, זו זכתה להופיע כבר בדגם ה-G Flex 2 של LG ואף התקלות שדווחו בשבועות האחרונים אודותיה, נראה כי בקוואלקום הצליחו לפתור אותן וימשיכו לספק את הסחורה כסדרה לכל דורש.

יחד עם Snapdragon 810 עשויה OnePlus להציג גם אפשרויות זיכרון גבוהות יותר העולות על 4GB RAM, כאשר גם בצד הסוללה נשמעים הדים לשדרוג אפשרי לקיבולת 3300mAh, זאת בהשוואה לסוללת 3100mAh הקיימת בדור הנוכחי של המכשיר. נציגי החברה השמיעו לא פעם קול אודות ההפסד המצטבר ממכירת כל מכשיר אותו היא מייצרת, ובהתאם לכך ישנן כבר הערכות כי המותג יקבל עליה במחיר עד כדי $435, אז כבר לא בטוח שישמע כה אטרקטיבי, אף שמדובר בהצעה מפתה בהשוואה ליתר מכשירי הדגל של החברות המובילות כיום בשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים