סוני תקיים אירוע הכרזה ב-2 בספטמבר כחלק מתערוכת IFA

נפל בין הכסאות: פרסום של עמוד הטוויטר האיטלקי של סוני מהשבוע שעבר חשף כי החברה תקיים אירוע הכרזה גדול במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית IFA 2015 שתיערך בברלין בתחילת חודש ספטמבר. האירוע של סוני, בו יוצגו מספר מוצרים חדשים, יתקיים ביום רביעי, ה-2 בספטמבר, ביום המדיה הראשון של התערוכה.

הצצה לאחור

הפוסט בעמוד הטוויטר האיטלקי לא מוסר הרבה מידע על תוכנו של האירוע, אך הוא מבטיח לא מעט חדשות מעניינות. אל הפוסט צורפה אותה התמונה בה השתמשה סוני בשנה שעברה כדי לקדם את אירוע העיתונאים שקיימה בבירה הגרמנית. אז, נזכיר, חשפה החברה את משפחת Xperia Z3 וכן שני מוצרים לבישים.

באופן די ברור, ישנה ציפייה שבאירוע שיתקייע בעוד פחות מחודש תכריז סוני על סמארטפון ה-Xperia Z5. לפי השמועות, צפוי המכשיר הזה להגיע עם מסך בגודל 5.2 (או 5.5) אינץ’, מעבד מתומן ליבות על גבי גרסה חדשה של ערכת השבבים Snapdragon 810, מצלמה ראשית עם חיישן IMX230 הפופולרי של החברה ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל, ומצלמה משנית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל.

אף שההכרזה תתבצע בתחילת ספטמבר, את מוצר החדש שלה צפויה סוני על פי השמועות להשיק בארה”ב ובאירופה רק לקראת עלייתו לאקרנים של הסרט James Bond: Spectre בתחילת חודש נובמבר. את מכשיר האולטרה פרימיום Xperia Z5 Plus תחשוף ותשיק החברה לפי השמועות רק בחודש מרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים