וואווי מכריזה על MediaPad M2 10 עם עט סטיילוס רגיש לעוצמת הלחיצה

MediaPad M2 10

אמש (ג’, 5.1) קיימה וואווי אירוע הכרזה כחלק מתערוכת CES 2016, שם חשפה באופן רשמי את גרסתו הבינלאומית של פאבלט הדגל Huawei Mate 8 וכן צמד גרסאות עבור נשים לשעון החכם Huawei Watch. נוסף על אלו, החליטה החברה לחשוף בפנינו גם מוצר חדש לחלוטין, בדמותו של טאבלט 10.1אינץ’ העונה לשם MediaPad M2 10.

הטאבלט החדש הינו גרסה נוספת ומעט גדולה יותר של טאבלט ה-M2 8, ומגיע עם מסך Full HD בגודל 10.1 אינץ’, מערכת על שבב Kirin 930 בעלת מעבד מתומן ליבות ומערך סאונד עוצמתי פרי שיתוף פעולה מול חברת Harman/Kardon, המציע 4 רמקולים, שניים מהם ייעודיים עבור בס.

MediaPad M2 10

כמו כן, מציע הטאבלט חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע הממוקדם מעט מתחת למסך, שנוסף על פתיחת נעילת המכשיר באמצעות קריאת טביעת אצבע, יציע מגוון מחוות שיאפשרו חזרה למסך הבית, חזרה לאחור ועוד.

ה-M2 10 מגיע בשתי וריאציות השונות אחת מן השניה במספר אלמנטים – הגרסה הזולה ביותר מגיעה עם 2GB RAM וכן 16 גיגה-בייט נפח אחסון, כאשר גרסת הפרימיום (Premium Edition) תציע למשתמש 3GB RAM, נפח אחסון על סך 64GB ואף עט סטיילוס רגיש לעוצמת הלחיצה – Huawei M-Pen 1, שיגיע למשתמשי הפרימיום ללא עלות נוספת.

MediaPad M2 10 Pen

מערך הצילום של המכשיר יציע מצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל, בעוד המצלמה הראשית תשלב חיישן 13 מגה פיקסל, מפתח צמצם f/2.0 ומבזק (פלאש) LED. המכשיר ירוץ על גבי מערכת ההפעלה Android 5.1 Lollipop, בעודו מונע על-ידי סוללת 6,600mAh.

מחירו של דגם הבסיס של טאבלט ה-Huawei MediaPad M2 10 בעל נפח אחסון של 16GB וזיכרון 2GB RAM יעמוד על 349 דולר, כאשר גרסה התומכת בקישוריות רשת דור 4 בטכנולוגיית LTE תוסיף לחבילה עלות נוספת של 50 דולרים. מחירה של גרסת הפרימיום לטאבלט תחל במחיר של 419 דולר, כאשר 50 דולרים נוספים ישדרגו אתכם לגרסה התומכת בקישוריות LTE.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים