הוכרזה: Asus VivoBook Flip – סדרת מחשבים גמישה ונגישה

Asus VivoBook Flip TP301 Asus VivoBook Flip TP301

יצרנית המחשבים הטיוואנית Asus הכריזה בתערוכת האלקטרוניקה CES שנערכה בשבוע שעבר בלאס וגאס על ה-Asus VivoBook Flip, סדרת מחשבים היברידיים חדשה וגמישה עם תג מחיר נוח.

הסדרה זמינה בשני גדלי מסך שונים, 13.3 אינץ’ ו-15.6 אינץ’. רזולוציית המסך עומדת על Full HD או HD, ופאנל המסך בדגם ה-13.3 אינץ’ הוא מסוג IPS עם צבעים חיים וזוויות צפייה רחבות. פאנל המסך בגרסת ה-15.6 אינץ’, לעומתו, נעזר בטכנולוגיית ה-TN הבסיסית. בליבם של המחשבים פועל מעבד אינטל (מדור ה-Skylake כמובן) בתצורה של עד Core i7. לצד המעבד תמצאו 4 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) מסוג DDR3L, עם אפשרות הרחבה לשמונה גיגה-בייט.

VivoBook Flip TP301_1

כרטיס המסך המוטמע במחשבים הוא מסוג NVIDIA GeForce, מדגם 920M או 940M עם 2 גיגה-בייט של זיכרון פעולה. בגזרת האחסון מציעה גרסת ה-13.3 אינץ’ כונן קשיח רגיל עם 500GB או טרה-בייט של אחסון ואפשרות לכונן היברידי (עם כמות קטנה של זיכרון פלאש מהיר). ניתן לשדרג גם לכונן SSD בנפח 128, 256 או 512 גיגה-בייט.

גרסת ה-15.6 אינץ’ מציעה כונן SSD בנפח 128GB או כונן קשיח רגיל בנפח 500GB או טרה-בייט אחד. בצידי המחשב תמצאו חיבור USB-C חדשני, לצד שני חיבורי USB 3.0 רגילים, חיבור USB 2.0 יציאת HDMI וקורא כרטיסי SD.

המחשב החדש יושק בישראל בסוף ינואר במחיר התחלתי העומד על 4,090 שקלים חדשים בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים