מנכ”ל בלקברי מאשר כי בחברה עובדים על שני מכשירי אנדרואיד נוספים

Blackberry PRIV (צילום: גאדג'טי) Blackberry PRIV (צילום: גאדג’טי)

בחודש אוקטובר של השנה שעברה, נכנסה בלקברי בסערה לעולם האנדרואיד רווי המכשירים, כאשר הכריזה על מכשיר האנדרואיד הראשון בייצורה, הוא BlackBerry Priv. כעת, כחצי שנה לאחר מכן, מוסר מנכ”ל החברה, ג’ון צ’ן, כי זו עובדת בימים אלו על לא פחות משני סמארטפונים נוספים המריצים את מערכת ההפעלה הפופולרית.

את ההודעה המרעישה מוסר צ’ן במסגרת ראיון למגזין The National, שם מציין כי שני הסמארטפונים עליהם עובדת החברה מיועדים עבור שוק הביניים. זאת, כפי שזכור לכולנו, בניגוד מוחלט ל-Priv, שפנה לשוק הגבוה עם תג מחיר גבוה במיוחד שעומד על לא פחות מ-5,000 שקלים עבור הקהל הישראלי.

צ’ן מוסיף ומספר כי הסיבה שבעקבותה יופנו צמד המכשירים דווקא לשוק הביניים, היא מכיוון שמחירו של ה-Priv היה גבוה מדי עבור המשתמש הממוצע. למעשה, לטענת המנכ”ל בבלקברי אף קיבלו פניות ממשתמשים שציינו כי הם מעוניינים במכשיר, אך המחיר יקר עבורם והם מחפשים “סמארטפון במחיר של 400 דולר“.

מקלדת וירטואלית ב-Blackberry Priv (צילום: גאדג'טי)
מקלדת וירטואלית ב-Blackberry Priv (צילום: גאדג’טי)

בהתאם לכך, מוסר צ’ן כי צמד המכשירים עליהם עובדת היצרנית יקבלו תג מחיר הנע בין 300 ל-400 דולר, כאשר אחד מהם ישלב מסך מגע מלא בלבד, בעוד השני יציע את מקלדת ה-QWERTY המיתולוגית של בלקברי.

דברים אלו מגיעים כשבוע לאחר שחשפה היצרנית את הדו”ח הרבעוני ושם ציינה כי מכרה במהלכו 600,000 מכשירים בלבד, המהווים לפחות מ-50% מהכמות שמכרה בשנה שעברה. גם במעמד זה רמז מנכ”ל החברה אודות כוונותיה להשיק סמארטפון אנדרואיד נוסף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים