רשת the CW מחדשת את “סופרגירל” לעונה שנייה

סופרגירל ופלאש סופרגירל ופלאש (באדיבות Warner Bros)

לפני כחודשיים רשת הטלויזיה the CW חידשה 11 סדרות לעונות חדשות, ביניהן כל הסדרות המתרחשות ביקום הטלויזיוני של גיבורי הקומיקס מבית DC. כעת הוכרז ש”סופרגירל”, שעונתה הראשונה שודרה ב-CBS, רשת אחות של CW, תהגר ל-CW ותצטרף בעונה שניה לשאר גיבורי DC למה שמכונה בפי מעריצים “The CWverse” (יקום CW).

“סופרגירל” גוללת את סיפורה של קארה דנברס (Kara Denvers), בת-דודתו של סופרמן, שמפתחת כוחות דומים לשלו. את דנברס משחקת מליסה בנויסט (Melissa Benoist) הצעירה, ששיחקה לפני כן ב”גלי” (Glee), ובתפקידים קטנים בסדרות וסרטים נוספים. בעוד שהביקורות לא משבחות את הסדרה לרוב, היא מפתחת בהדרגה מעמד פולחן, מה שמתבטא, בין השאר, בכמות מרשימה במיוחד של הורדות פיראטיות.

הסדרה זכתה לפוקוס רב כאשר נעשה פרק קרוס-אובר בינה לבין “הברק” (The Flash), בו הגיבורים פעלו יחד באופן חד פעמי. פרק הקרוס-אובר, ששודר כפרק 18 של “סופרגירל”, הקפיץ את הרייטינג של שתי הסדרות, וניבא את ההגירה של הסדרה לרשת האחות, שמכוונת לקהלי יעד צעירים יותר.

לא הוכרז עדיין תאריך היציאה של העונה השניה, אך ככל הנראה דבר לא ישתנה בהרכב ההפקה מלבד המעבר בין הרשתות, ואלי אדלר (Ali Adler) תמשיך לעמוד בראש הסדרה, לצד גרג ברלנטי (Greg Berlanti), שאחראי גם לכל שאר סדרות DC של CW.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים