LG עשויה לחשוף גרסה מוזלת למכשיר הדגל שתקרא LG G6 Compact/Lite

תמונת יח"צ מודלפת של LG G6 (קרדיט: The Verge) תמונת יח”צ מודלפת של LG G6 (קרדיט: The Verge)

אם נוכח כל אותם עשרות דיווחים והדלפות שצפים ברשת במהלך החודשים האחרונים חשבנו שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG, מתכננת להשיק את ספינת הדגל LG G6 כסמארטפון יחיד בסדרה, ייתכן מאוד כי נזכה להפתעה: היצרנית רשמה לעצמה לא פחות מ-8 שמות מסחריים המתייחסים, בחלקם, למכשירים שעשויים להגיע בעתיד כחלק מסדרת ה-G6.

שמות המותג המסחריים שרשמה לזכותה LG, הם G6, G6 Lite, G6 Compact, G6 Fit, G6 Sense, G6 Young, G6 Prix, G6 Hybrid, ו-G6 Forte, לא ישמשו כולם עבור סמארטפונים בסדרת המכשירים החדשה. אלא עשויים לתאר בחלקם גם פיצ’רים, פונקציות או יכולות ייחודיות שיגיעו במכשירי הסדרה שאת שמם מעוניינת החברה למתג באופן דומה לשם הסדרה.

עם זאת, מבין השמות הללו אנו עשויים לראות מספר סמארטפונים הופכים לרשמיים עם שם זה, בראשם ה-G6 Lite ו-Compact. אלו, כפי שודאי ניתן להסיק, יתארו גרסה קטנה וחלשה יותר של מכשיר הדגל LG G6, באופן דומה לזו שחשפה היצרנית למכשיר הדגל מן השנה שעברה, LG G5 SE.

בכל הנוגע ל-LG G6, צפוי זה להביא עימו צג בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD+, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 821, זיכרון RAM בסך 4-6 גיגה-ביט ועוד. המכשיר יהפוך לרשמי בעוד מספר שבועות בלבד, בתאריך ה-26 בפברואר, יום ראשון, זאת כ-24 שעות לפני פתיחתה הרשמית של תערוכת MWC 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים