הודלף: זהו ה-ZTE Quartz, שעון ה-Android Wear הראשון מבית הענקית הסינית

ZTE Quartz (הדלפה) ZTE Quartz (הדלפה)

במהלך חודש ינואר אחרון התראיין ליזין צ’אנג (Lixin Cheng), מנכ”ל נציגות ZTE בארה”ב ובדבריו אישר באופן ראשוני כי ענקית הטלקום והמובייל הסינית תחשוף עוד השנה את שעון ה-Android Wear החכם הראשון מבית ייצורה. כעת, פחות מחודש לאחר פרסום הדברים, מביא אלינו מדליף המובייל אוון בלאס את תמונתו הראשונה של השעון, אליו הוא מתייחס בשם ZTE Quartz (שם קוד: ZW10).

בתמונה שחשף בלאס ניתן לראות כי שעון ה-Quartz יגיע עם מבנה עשוי מתכת באופן מלא, כאשר רצועתו, הנראית כספורטיבית למדי, עשויה ממה שנראה כגומי. בחלקו הקדמי של השעון ישולב צג עגול בגודל ורזולוציה שאינם ידועים, ובצד הימני של מסגרתו נמצא כפתור פיזי לחיץ. צידו השמאלי מוסתר בתמונה המודלפת, כך שייתכן ונמצא בו כפתורים נוספים.

מתחת למכסה המנוע שלו, צפוי ה-ZTE Quartz להגיע עם תמיכה בקישוריות סלולרית (3G/4G) בלוטות’ וכן תמיכה ב-WiFi, כאשר מערכת ההפעלה שתרוץ עליו תהא Android Wear 2.0, שנחשפה אמש לצד זוג השעונים החכמים החדשים של LG, ה-Watch Style וה-Watch Sport. שאר הרכיבים שיגיעו מתחת למכסה המנוע של השעון, בהם דגם מערכת השבבים שלו, הפרטים אודות מערך הזיכרון וכן יכולותיו השונות אינם ידועים בשלב הנוכחי.

על ה-Quartz צפויה ZTE להכריז באופן רשמי במסגרת תערוכת MWC 2017 הקרבה ובאה, אם כי זמינותו לצרכן ומחירו טרם נחשפו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים