הודלף: מערכת השבבים Exynos 9810 תניע את מכשירי ה-Samsung Galaxy S8

לפני מספר ימים החלה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, להפיץ את הטיזר הרשמי הראשון לקראת הכרזתה הצפויה של סדרת מערכות השבבים Exynos 9, אשר פלטפורמת הדגל שתצורף אליה תנוע בליבם של צמד מכשירי הדגל Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. כעת ובפעם הראשונה איי פעם, דולפים לרשת הפרטים הראשונים אודות פלטפורמת העיבוד שתגיע עם השניים.

על פי הדלפה חדשה שמקורה באתר הסיני My Drivers, ממנו זכינו לקבל מגוון רחב של דיווחים בשנים החולפות, תקרא פלטפורמת העיבוד בשם המותג Samsung Exynos 9810 ומתחת לפני השטח תכיל זו מערך ליבות עוצמתי ביותר שבראשו עומדות 4 ליבות אימתניות מסוג Mongoose M2, דור ההמשך לליבות ה-M1 שהגיעו בשבב ה-Exynos 8890. זה, כזכור, הגיע בלב מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-S7 Edge, והוביל את השניים לביצועים יוצאי דופן.

מלבד ליבות ה-M2 העוצמתיות, תשלב מערכת השבבים 4 ליבות עיבוד נוספות מדגם Cortex-A53 המוכרות לנו בעיקר ממכשירי שוק הביניים מהשנה האחרונה. על יכולות הגרפיקה של שבב ה-Exynos 9810 יהיה אחראי המאיץ הגרפי Mali-G71 שכבר מגיע כיום במערכת השבבים של וואווי לשוק הגבוה, היא Kirin 960.

מכשירי הדגל Galxay S8 ו-Galaxy S8 Plus אינם צפויים לנוע אך ורק על גבי פלטפורמת העיבוד החדשה מבית סמסונג, אלא ששווקים רבים בהם יושק המכשיר יזכו לקבל את פלטפורמת Snapdragon 835 מבית ענקית השבבים קוואלקום, שהפכה לרשמית לא מכבר ועל ייצורה אמונה לא אחרת מאשר חטיבת השבבים של סמסונג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים